Aku Bosan..

Aku Bosan
Ini gambar kawan aku, ok!

 

Apa itu bosan?

Bosan adalah tidak tahu untuk membuat apa2 lagi dan kita sentiasa melakukan perkara yang sama berulang2 kali..

Kenapa aku bosan?

Sebab aku dah penat sangat wat assignment, tapi aku rasa syok sbb aku ada benda nak buat. Bila dah tak ada ni, aku dah tak tau nak wat ape. Nak wat blog ni, tak tau nak tulis ape. Nak tido, aku tak ngantok lagi. Nak ngaji, dah. Aduhai. (Apepun aku bersyukur assignment dah siap)

Kenapa kawan aku tak bosan?

Sebab diaorang ada minat tersendiri. Contoh roomate aku sibuk dengan infomalaya dia tu. Jiran aku ada motor dan kereta. Dia boleh kuar jalan2. Aku? Aku tau aku ada peneman. tapi tak kan nak dengan dia je. Kalu kat luar boleh la, kat bilik? Mana blh bawak masuk, haram tuh..

Ape aku nak buat?

Seperti sekarang, aku wat je ape yang ada didepan mata aku, esok aku nak balik kampung dah. Aku nak balik kampung, tapi malas nak masuk dan kemaskan barang kedalam stor yang berada begitu jauh sekali (selang 3 bilik je). Abang aku nak kahwin, jadi aku mesti sibuk punya lah. Aduhai. Aku ni pemalas betul. Tapi sebab bosan, boleh la jd rajin skit.

Kenapa korang baca ni?

Ni diari aku, nape korang baca ni? Korang tak bosan ke baca benda merapu dari aku? Aduhai.. Dari korang baca kosong je, baik korang tinggalkan komen dibawah. Terima Kasih ku dahulukan.. (“,) Sayang korang..

Korang ada cerita, atau pengalaman yang membosankan tapi tak bosan dibaca? Korang ada perspektif tersendiri bagaimana korang rasa bosan? Komen la..

Hmm, ape pun, semua yang buruk datang dari kelemahan ku sendiri dan yang baik adalah daripada Yang Esa. Kalu ada yang tersalah, sory k..

Posted on Mei 25, 2007, in Merapu Post. Bookmark the permalink. 4 Komen.

  1. bosan sbb dah terlalu byk buat assignment.. bila time takde assignment, mula bercambah rasa kebosanan itu..

    moralnya: bagi la assignment byk2 supaya tak bosan..hahaha

  2. ko best!!!

  3. bosan!boring!buhsan!burink!jemu!muak!luah!!seme 2 mende yg same tp dizahirkn dlm prkataan yg brbeza2.aku buhsan…xtaw nk tls mende…tp ade byk care nk atasi kebuhsanan ni.try cari 1 mende yg leh wat korg x buhsan.ape die??kene cr sendri r.lain org lain minat…-aku yg buhsan-

  4. @angelic atirah: Sebaiknya nasihat anda “try cari 1 mende yg leh wat korg x buhsan” tu di tujukan pada anda sendiri.. Coz u also buhsan right?

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: