Aku ingat…

Hmm, aku ingat la, aku nak wat satu laman web untuk para guru dan pelajar untuk mempelajari tentang subjek Kemahiran Hidup (KH) disekolah..

Aku dapat idea ni masa aku tengah sibuk (saja2 sibukkan diri) membuat assignment website untuk kursus INTEL yang diadakan baru2 ni kat maktab aku.

Aku rasa laman web ini amat berguna dan tak banyak atau tak ada laman web KH langsung yang wujud.

Dulu aku nak cari pasal KH pun tak ada. Tapi bile dipikir2kan balik, aku ni cuma bakal guru KH. Namun aku masih kurang ilmu KH didada ku ini.

Jadi, apa pendapat korang?

Patut atau tak patut?

Kalu korang rasa ok, aku jugak perlukan pertolongan dari orang yang pandai wat web dengan orang yang mahir ilmu KH (guru KH juga digalakkan).

Aku tunggu respon korang.

Ingat la, setiap ilmu yang kita turunkan, ilmu yang bermanfaat, dan selagi diikuti dan diamalkan oleh orang lain, kita akan dapat pahalanya walaupun selepas mati.

Posted on Mei 25, 2007, in Pengarang. Bookmark the permalink. 2 Komen.

  1. oit..roomate ko kan ada..guna la dia sebaik-baiknya..

  2. @aku sapa: Roomate mmg blh tlg, tapi dia pun sibuk dah dgn blog dia..

Tinggalkan Jawapan

