Tahniah MALAYSIA!

Jersi No 8
picture courtesy: mikedotorg.blogspot.com

Hmm, malam tadi, pasukan MALAYSIA telah mencatatkan kemenangan selesa 3 berbalas 1 kepada pasukan bola sepak Myanmar.

Tahniah diucapkan kepada pemain MALAYSIA.. Mungkin kerana atas “cabaran” atau kutukan yang diberikan oleh peminat dan pengkritik bola sepak Malaysia telah menyedarkan pemain kita.

Ape pun, diharap kemenangan ini tak la menjadikan pemain Malaysia cepat alpa selepas ini. Yela, dah banyak bukti yang menunjukkan pemain kita ini selepas menang je, pastu kalah memanjang.

Sekian sahaja dari bilik berita sukan..

Majulah sukan untuk negara.

Hmm, sebelum tu, apa kata kita tengok beberapa babak “memerli” tentang pasukan bola sepak Malaysia.. Mesti diaorang malu punyelah pasni.. Tula, perli lagi..

tengok jugak yang ini..

Posted on Ogos 30, 2007, in Arena Sukan, Komentar. Bookmark the permalink. 1 Komen.

  1. hmm..tahniah pasukan malaysia..hehehe..teruskan usaha anda..tapi kan..aku rasa la..kemenangan ni disebabkan tuah baju biru…hahaha…lawak la..hehe..ape2 pun teruskan kejayaan anda pasukan malysia..😉

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: