Hangat sekitar minggu ini…

hangat!!

Salam hormat dan salam aidilfitri kepada semua pengunjung@pembaca ^_^ ..setelah menghilang untuk 11 hari, akhirnya aku pulang juga kepada Bilik Sebelah untuk menulis post bagi tatapan pengunjung@pembaca..sebenarnya aku masih blur untuk menulis post hari ni, tapi almaklum la, blogger mana yang nak blog mereka kosong ^_^..

Ok la,kita terus kepada tajuk hari..apa yang aku nak tulis sebenarnya..ok la..kita semua masih dalam mood raya..jadi mula la kita berasa malas kurang rajin untuk bekerja, malas ke kuliah dan sebagainya..hari ni aku tak nak cita mendalam sangat benda-benda ni la sebabnya kita sendiri rasainya ^_^ biar la aku sentuh pada permukaannya saja..hehe

Yang menarik minggu ni adalah kita masih lagi dalam minggu raya..kita boleh pergi beraya ke rumah rakan-rakan n sahabat handai..kalau minggu lepas kita pergi rumah-rumah kawan yang jauh-jauh@ lama tak jumpa..minggu ni kita boleh la pergi beraya rumah kawan-kawan sepejabat ke, tak pun jiran sebelah rumah atau sebelah bilik ^_^

angkasa1

Apa lagi yang menarik minggu ni..isu hangat yang telah digembar-gemburkan oleh media, tak kira media elektronik atau media cetak..ketibaan angkasawan@cosmonout pertama Malaysia daripada Stesen Angkasa Antarabangsa (ISS)..Sheikh Muszaphar Shukur..beliau telah berjaya mendarat dengan selamat bersama-sama dua orang lagi rakan beliau dari ISS pada petang semalam (itu pun kalau tak silap la, sebab semalam aku balik kampus member aku tengah tengok pendaratan tu ^_^)

Yang hangat lagi minggu ni..cerita pendermaan organ masih lagi hangat, kini media sibuk mencari penderma hati bagi adik Siti Salmah..pihak jabatan agama juga telah mengatakan bahawa pendermaan organ ni tidak salah di sisi agama..jadi kepada yang mampu menderma, apa salahnya kita menderma..bak kata orang usaha kita yang kecil, mampu menyelamatkan satu nyawa ^_^

hmm..tu la yang aku boleh rumuskan daripada apa yang aku telah baca minggu ni..tapi nampaknya media telah banyak ‘meredakan’ beberapa isu panas, seperti siatan kes pembunuhan Nurin Jazlin..dan ada juga la beberapa isu yang dah mula reda..

kepada pengunjung, kalau nak tau lebih lanjut baca la pada page-page ini:

About avataraang

happy go lucky person baru je nak menjinak2kan diri dlm bidang blog memblog

Posted on Oktober 22, 2007, in Merapu Post, Pengarang, Semasa. Bookmark the permalink. 6 Komen.

  1. kao bole terbitkan satu press la bro!!!

  2. @faerrin: hmm..ni perli or berkata yang benar..hehehe

    xmau la aku..aku bukannya hebat sangat..baru jinak2 nak menulis..hehehešŸ˜‰

  3. aku suka gambar hangat tu…

  4. @tongah: amik la kalau x malu..hehehe..gamabr 2 xde copyright pun..hehehehešŸ˜‰

  5. hehehe…xpela…biarla ia kat situ…kalau aku amek takut da jadi tak hangat lagi…

  6. @tongah: hmm..jangan la amik btl2..hehehe..g la copy..hahaha..

    ala..kalau nak hangat 2..hangat juga la..hehehehe…

Tinggalkan Jawapan

