Apa yang mereka cari?

Hehehe..tergelak kecil aku setelah melihat perkara-perkara yang dicari oleh pengunjung dalam blog Bilik Sebelah ni..ni cuma dua hari yang terpilih untuk aku buka rahsianya..hehehe..bagi blog yang sekecil ni je pun dah macam-macam orang cari, entah macam mana pula pada search engine seperti google dan yahoo..hehehe ^_^

kalau kita amati betul-betul..5 daripada apa yang pengunjung cari adalah bahan berunsurkan lucah..hehehe ^_^ blog kami ni ada macam blog yang menyediakan bahan-bahan berunsurkan lucah ke? kalau cakap bilik sebelah tu orang fikir blog lucah ke? hehehehe ^_^ kami tidak menyediakan bahan-bahan lucah dalam blog ni, kami hanya menyelitkan sedikit lawak-lawak lucah atau unsur-unsur lucah untuk menarik minat pembaca dan mendapat hit secara tidak sengaja ^_^

Yang membuatkan aku tergelak kecil masa tengok senarai diatas adalah, ada juga yang cari ‘aku’ kat blog ni (‘aku’ yang dimaksudkan adalah avatar) ada ke patut..kalau nak cari maklumat tentang avatar cari la kat wikipedia ke..tak pun kat nickelodeon..hehehe ^_^

Hakikatnya ini la yang pengunjung-pengunjung cari dalam blog Bilik Sebelah..agak-agaknya la..apa pula yang pengunjung-pengunjung cari dalam blog anda? ^_^

About avataraang

happy go lucky person baru je nak menjinak2kan diri dlm bidang blog memblog

Posted on Oktober 30, 2007, in Merapu Post, Pengarang, Semasa. Bookmark the permalink. 9 Komen.

  1. … Terimaseh avataraang, tidak akan kembang lubang hidungku mendengar pujian mu. hiks!

    By the Way!… Last time bila, aku dengan sahaja buat kacau bilau dengan penulisan ‘blog + budayanya’ yang ada mngandungi perkataan lucah serta kotor…

    Terus meletup blog adek!… memang dasar pembaca otak biru!… Apa boleh buat… kita tidak dapat juga nak sapu dia orang keluar.

    nanti adek nak add blogroll avataraang, bolehkah?

    pst:- aku tak inginz dikenali orang sebenarnya…

  2. sorry…

    pst:- Aku tak inginz blogku dikenali ramai orang sebenarnya… nanti terpaksa reply komen dia orang… penatlah!

  3. @Anouhea Audiya: sama2 miss Anouhea Audiya..pujian yang ikhlas bukan mengharap balasan..hikhik..😉

    hmm..itu la masyarakat yang ada di sekeliling kita..hehehe..mungkin itu yang mereka minat baca..🙂

    nak add blogroll..boleh sangat2..dialu-alukan..hehehe..

    miss Anouhea Audiya tidak mahu blog miss Anouhea Audiya diselitkan dalam blogship kami?

  4. khairulnizambakeri

    Aku pun suka tengok benda ni kalau lepak kat WordPress. Hehe.

  5. @khairulnizambakeri: apa yang khairulnizambakeri suka tengok? perkara2 lucah 2 ke atau apa yang pengunjung cari dlam blog? hehehe🙂

  6. owh,miss Anouhea tidak mahu blognya dikenali ramai sbb tak larat nk reply komen rupa-rupanya.. tapi selalu nmpk blog dia masuk list kt dashboard..

    en avataraang pula tidak kisah kah men’reply’ komen2 saya itu? huhuhu..

  7. @ixora: kes miss Anouhea 2 kita xusah risau la..blog die xmasukkan dalam blogroll pun die dah popular..hehehe..jangan marah miss Anouhea😉

    xde la cik ixora..sy suka reply komen2 org…hehehe

  8. @avataraang: ko memang bro, mane2 aku pegi, kadang2 ada je komen ko..

    Dan ko sedang memonopoli blog ini. Xpe2, I’M BACK!! Jaga2.. (Gurau jer)

  9. @Mr. Bilik Sebelah: ala bro..jgn la marah..aku wat semua ni demi bilik sebelah..lagipun bro mintak cuti tanpa gaji kan..hehehe..jadi apa salahnya aku nak memonopoli sebentar..akau xmau blog ni kelihatan hambar😉

Tinggalkan Jawapan

