Blank..

Hmm..salam bahagia semua pengunjung biliksebelah.wp.. ^_^ aku sekarang ni masih dalam keadaan buntu mencari bahan untuk dimasukkan dalam entri terbaru biliksebelah.wp sendiri..malangnya, aku tengok minggu ni tidak ada apa-apa yang menarik untuk diperkatakan.tapi aku sebagai blogger tetap ingin menulis.. ^_^

Setelah aku membuat tinjauan rambang sekitar laman-laman web tertentu..aku dapati ada beberapa isu yang hangat diperkatakan tetapi aku kurang berminat untuk menulisnya..hampir semua laman-laman web yang aku kunjungi sedang hangat memperkatakan isu-isu politik..bukan bermaksud kami di biliksebelah.wp tidak menyokong politik tetapi kami lebih melihat sesuatu dari perspektif yang berbeza ^_^

Tidak ada informasi berguna untuk dikongsi bersama-sama dengan pengunjung biliksebelah.wp pada entri kali ni..aku harap aku masih tidak terlambat untuk mengucapkan selamat menyambut Deepavali kepada yang bakal menyambut perayaan tersebut pada hari khamis, 8/11/2007..

 

Sekian sahaja entri aku pada kali ini..tak kuasa aku nak merapu lagi..hehehe ^_^

About avataraang

happy go lucky person baru je nak menjinak2kan diri dlm bidang blog memblog

Posted on November 7, 2007, in Merapu Post, Semasa. Bookmark the permalink. 2 Komen.

  1. selamat hari deepavali hehehe…(niat aku nak ucap selamat hari cuti sebenarnya…)

  2. @tongah: selamat bercuti en. tongah..🙂

Tinggalkan Jawapan

