“On Target” berserta Kemaafan

Seperti yang aku agak, entri Cerita Lucah Dan Gambar Melayu akan mendapat sambutan.. Dalam masa yang sama, blog hit naik mendadak.. Wakakaka… Strategi jahat ni..

Hmm, korang tau tak, sebab entri ni, Bilik Sebelah telah di masuki oleh ramai orang.. Tapi malangnya komen cuma 3 je… Mungkin kawan-kawan seblog semua tak suka kot cerita ni.. Ape pun, aku wat entri ni sekadar nak test.. Aku nak tengok macam mana entri2 dan benda2 macam ni boleh mendapat sambutan.. Pelik tak? Kami di Bilik Sebelah post macam2 entri,namun tak pernah la entri lain mendapat sambutan secepat dan setinggi entri tentang “lucah” ni… Cuba korang tengok stat bagi entri tu dalam masa hanya 3 hari…

 Stat Entri Cerita Lucah dan Gambar Melayu

Hmm, semua ni buat aku terfikir..  Macam ni ke orang2 Malaysia? Yela, sebab apa aku cakap orang yang masuk ke Bilik Sebelah ni orang Malaysia? Sebab….. paling tinggi orang cari ialah perkataan lucah… Bangsa lain, selain Indonesia la, mesti tak tau nak eja “L.U.C.A.H” kan? Logik tak? Ni baru 2-3 hari.. Belum sebulan…

Aduhai… Malaysia ku… Melayu… dan gadis… Renung2kanlah…

P/S: Aku tak tau nak letak tajuk ape bagi entri kali ni… Kepada rakan2 bloggers yang tak suka pasal entri lucah sebelum ni, aku mintak maaf.. Ok?

Posted on November 16, 2007, in Khas, Komentar, Pengarang, Renungan. Bookmark the permalink. Tinggalkan komen.

Tinggalkan Jawapan

