Seminggu telah berlalu

Hmm..terasa lama sungguh percutian ini..bagai tiada kesudahan..hahahaha.. ^_^ apa la kau ni..merapu je..aku tak tau nak buat apa sebenarnya..tak tau apa yang aku nak tulis dalam blog ni..semua dalam diri aku ni dah bercuti..nak tulis entri pun dah blank je..aku cuba buat tapi kesudahannya buntu je yang aku dapat..nak tulis, tak jadi..nak tulis lagi tak jadi lagi..hehehehe ^_^

hmm..aku cuma nak merapu je hari ni..tak de isi pun entri yang aku nak tulis ni..thankz la kepada blogger-blogger yang sanggup meluangkan masa untuk membaca entri aku yang ntah apa-apa ni..aku menulis entri ni sambil di temani lagi mika yang bertajuk lollipop..hehehe ^_^ di waktu malam yang sunyi..bersama mesej yang aku terima dari seseorang yang istimewa..hehehe.. ^_^

Kalau ikutkan tajuk kat atas tu..seminggu dah berlalu..begitu la berlaku kepada cuti kami berdua, penulis dan pengelola blog ini..seminggu dah berlalu ini aku isi dengan sedikit aktiviti je..banyak berehat kat rumah..mungkin dah lama tak dapat buat macam tu..hehehe..minggu ni aku dah jumpa kawan-kawan yang dah lama aku tak jumpa..aku dah melakukan salah satu hobi aku uga iaitu memancing..malas nak buat banyak-banyak aktiviti..cuti panjang lagi..ada lebih kurang 1 bulan lagi..hmm apa la cerita Mr.Bilik Sebelah ye?..betul-betul dia bercuti..hehehe ^_^

About avataraang

happy go lucky person baru je nak menjinak2kan diri dlm bidang blog memblog

Posted on November 26, 2007, in Merapu Post, Pengarang, Semasa. Bookmark the permalink. 15 Komen.

  1. Hah,tu laa.. ingatkan dua-dua da btol2 bercuti.. tu yg malas nk tinggal komen tu seblom ni.hehe

    Bercuti la sebaik mungkin!😀

  2. dah lama tak bercuti seminggu………

  3. Hehe..seminggu dah berlalu..tp ada sebulan lagi to go..
    byk2 la berehat ye en.avatar..hehe🙂

  4. @ixora: hmm..kami memang dah bercuti..tapi aku yang telah melanggar perjanjian yang dibuat bersama Mr.Bilik Sebelah..hehe..aku bukan ape..rindu kat blog ni..hehehehe😉 ok..aku cuba cuti dengan sebaik mungkin😉

    @lydiarayyan: hmm..cuba la wat apply untuk cuti seminggu..hehehe..mana tau bos bagi..😉

    @rean: hmm..boring la asyik bereat je..sampai otak pun berehat..malas nak tulis entri2 baru🙂

  5. encik….. hehehe

    apa itu spam comment? explain skit pd saya yg kurang mengerti pasal wordpress ni boleh?

    Thanks!🙂

  6. Hehe..jgn la cam 2..xbest la klu xda entri2 baru..xda apa nak dibaca n xda apa nak di coment..hehehehe🙂

  7. Memang aku betul2 bercuti.. Tapi tu tak bermakna aku tak ambik tau pasal Bilik Sebelah ni.. Huhuhu… Tiap2 dua hari skali aku bukak tau..

    P/S: Weh bro, banyak nye post.. cakap masa cuti malas nak tulis.. cheh…

  8. Kepada roomateku sayang, blog aku hang tak mai pun ek? penat aku tunggu..wuwuwuwu…

    Kepada avatarang, tahniah, anda akan dicalonkan untuk ketua blok D tahun depan..hahaha…

  9. @ixora: spam comment ye..xtau nak ckp la..hehehe..aku ni xla arif mane tentang benda2 ni..tapi secara umumnya yang aku blh katakan spam komen ni omen2 yang ixora xperlukan dalam kotak komen ixora..kadang2 komen 2 ade byk link or mcm2 jenis lagi la😉

    @rean: hmm..ye la 2..tapi tgk 2..Mr.Bilik Sebalah dah marah..hehehehe😉 jadi xblh tls byk2 la..

    @Mr.Bilik Sebelah: ooo..bro ade msk juga ye…ingat xdah lpekan bilik sebelah..saja je..jgn marah ye..gurau2 je..hmm..mane ade byk, skit je..2 pun sebab boring, jadi meluahkan kebosanan 2 kat sni la😉

    @Bat: cari roomate ye bang..hehehehe..ape plk..bat still ketua blok D..hehehe..😉 xde penganti yang sesuai..

  10. oh, aku dah bosan dengan cuti..sebab cuti ni lama plak nak diharungi..

    uh, rajin kau mengira waktu kau bercuti ye…lepas ni mungkin ade entri yang bertajuk “dua minggu telah berlalu” agaknya..hahaha😉

  11. @zuriaf: hmm..biasanya seminggu je aku kira..sama kalau puasa, raya dan lain2..hehehe..seminggu pertama je aku kira..pastu aku lpe la..hmm..mungkin ade post 2..tp xde la gne tajuk 2..direct 2 the point sgt 2..hehehehehe😉

  12. bestnyer cuti sekolah. jalan2 tak jem pun nak pegi keje. hehehehehe🙂

  13. @KNizam: hmm..beruntung la anda xcuti masa sekolah bercuti..dapat la rasa jalan xjem😉

  14. cuti-cuti malaysia..

    salam pagi selasa ..

  15. @yginsaf: mana ada cuti2 malaysia..aku cuti2 kat rumah je..hehehe..salam malam hari selasa..oppssdah masuk rabu la..hehehe😉

Tinggalkan Jawapan

