Tag Virus!?

Sedang aku tengok2 kat dashboard, rupa2nya ada seseorang yang telah menge”tag” aku.. Aduh.. Aku memula tak tau pun tag ni ape benda.. Ahhhh, bantai je la.. (Lagi pun aku tak tau nak post aper lar…)

Azam Tahun Baru 2008/1429

Berhenti merokok.. (Hahahahaha..??)

Kenangan Pahit 2007

2007 rasanya tak da.. Tapi awal 2008 (baru je lagi ni..), komputer aku wat hal la pulak.. Monitor rosak, speaker tibe2 break down, TV Card pulak wat hal, pastu MotherBoard lak jadi nakal.. Ada je yang tak kene la dengan komputer aku.. Sejak beli tahun 2004 lagi, ada je mendatangkan marah.. Heish… Ni dah dengar2 kene duduk luar pulak.. Cis.. Mana nak cari rumah ni???

Pengajaran Dari 2007

Aku kene tingkat kan lagi usaha, dan jadi ulat buku untuk semester baru ni.. Kalu tak, sampai bile2 pun aku tak kan kemana2.. Senang cite, macam ungkapan dalam bahasa Korea tu la, Chaiyok!!

Pencapaian Paling Bermakna 2007

Aku dapat upgrade pointer aku.. Alhamdulillah.. Tapi, ketidakpuasan hati tetap ada, ape pun, aku kne bersyukur kan?? kan??

Kalu ada pose menarik, sila paparkan disini

Lagenda SE

Pose kaki dan buntut moto boleh?? Hehehe.. Malu la nak tunjuk muka.. Hehehe…
Sebarkan virus kepada 8 sahabat bertuah

Aduh, 8 orang… Hmm, kalu sape2 yang dah kene tag dengan orang lain tu, kira halal la yek..

  1. Mr.Bat (Infomalaya) ~Dia yang request kat aku tadi.. Hahaha…
  2. Ixora Riana
  3. Ajet66
  4. mohdfaizalrasid
  5. LydiaRayyan
  6. Razilla
  7. Nurnana
  8. 4g1rlt3ll4ll

Sekian sahaja dari Mr.Bilik Sebelah.. Senyum Sokmo~!!

Posted on Januari 16, 2008, in Khas, Pengarang. Bookmark the permalink. 20 Komen.

  1. Ohhooo… isap rokok ye?😈

    Takpa, aku doakan hang berhenti merokok.:mrgreen:

    Semoga berjaya! 8)

  2. selamat brenti merokok=)

  3. Saladin: Ok, thanks.. Huhuhu…

    Cik=): 31 Dis 2008 pun still 2008 kan? Hehehehe.. Ok, moga makbul la doa rakan2..

  4. sila berhanti merokok…eh..opss (>_<)…selamat beghenti merokok…

    pointer nak turun senang ke..satu tempat perpuluhan terus turun…..nak naik…pergh suwsah..makan 3 tempat perpuluhan kengkadang….pergh…di tag virus lagi….fuh~fuh~

  5. tocey2..
    kalau nak rokok leh la datang bilik aku..
    aku tau ko xkan berhentinye merokok tue..
    xyah susah2..
    haha…
    rumate lame ko pun byk rokok..
    haha
    🙂

  6. Selamat Berhenti Merokok..hehehehe..🙂
    semoga lebih brjaya n dapat tingkatkan pointer!!!!🙂

  7. err…boleh ek camtu??hehe

  8. @Lydia Rayyan: Rokok? Aku tgh try la ni.. Hehehehe…

    @mohd^raz: Ok, kalu aku datang bilik ko, ko xbg rokok siap ko.. hehehehehe…

    @rean: Selamat2..🙂

    @cikf=): Boleh..Huhuhu…

  9. alamak..
    apsal ko tag aku??

  10. err..nanti2 la, kalo ada masa, aku wat..aku take note..

  11. Ahaha.. tak pasan kena virus dr BS. kui3.
    Nnt siap sy inform kamu.hee..

  12. hmm..mr. bilik sebelah dah kne tag..huhuhu..betul ke bro nak kuar dari hostel..dah ade hitam putih ke?😉 aduh..
    aku pun dah kne tag jugak la..baru perasan..huhuhu..

  13. Hitam Putih xda la lg.. Tapi biasa la, kolej kita ni mmg suka wat khabar2 angin.. Propaganda jangan cite ah.. Semalam ckp mcm tu, Hari ni ckp mcm ni, esok cakap lain, lusa kang tak tau la.. Aduh, mcm nak bakar je..

  14. Ok. Selamat meneruskan karya dari sebelah bilik.

  15. Ok..bye.. Jumpa lagi dijemput sama ke ASWARA, akademi seni warisan. 20-21 Jan 2008 – seminar Pendidikan Animasi Malaysia. Dijemput bersama meriahkan majlis tersebut. 9 pagi – 4 ptg.

  16. Wah, teringinnya nak pi ke seminar Animasi tu. Apakah daya berada di LUAR KL, huhu…

  1. Pingback: ‘Tag Virus!?’ « (”,)

  2. Pingback: 1000…? « BS: Bilik Sebelah

  3. Pingback: Tag / Tagged « Fly Over Me

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: