1000…?

 1000 Tahniah!

Kami ingin mengucapkan tahniah kepada saudari Nurnana yang telah menjadi pengkomen ke-1000 di Bilik Sebelah pada hari ini, 18hb Januari 2008.. Huhuhu..

Kepada Nurnana, kami tak ada ape2 hadiah buat anda, cuma ucapan terima kasih kerana sudi menjenguk ke Bilik Sebelah yang tak seberapa ni…

Dan kepada yang lain, kami juga mengucapkan terima kasih buat anda semua… (“,) Tanpa sokongan anda, siapalah kami ini…

P/S: Mungkin blog ini lambat skit dan tak setanding blog korang semua, yela, baru capai 1000 komen.. Ape pun, doakan kami sentiasa komited terhadap Bilik Sebelah ini sampai bile2…

Posted on Januari 18, 2008, in Khas, Pengarang. Bookmark the permalink. 3 Komen.

  1. Wahhh!!!!
    suke!! suke!!!

    Ada gak ek kategori cam ni…

    Bagus…

    P/S: Takpe xde adiah utk acara ni… tapi bday tahun Islam aku 29 Januari ni….hehe.. sila bg adiah..!

  2. wah,apsal kak nana bleh jd penkomen ke 1000 nih? btw,tahniah2..!!

  3. sbb akak kan seorg yg amat bertuah!!!
    Tuah untuk tahun baru!!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: