Arghhh…

Arghhh..
Pinjam dari: uky.edu

Arghhh.. Tu la yang aku boleh cakap sekarang ni.. Aiseh, sory la kalu aku gunakan blog ni sebagai penempias kepada ketidak puasan hati aku.. Aku tak puas hati!? Kenapa? Sebab kerja.. kerja… kerja… dan kerja…… Cis, bak kata kawan aku, “Kalau kita tak da kerja (assignment la…), tak dapat la degree…” Arghhh… Betul gak..

So, sekarang korang dah tau kan, nape aku dah tak update blog ni? Aku harap pada Avatar Aang je la.. Dia pun sibuk gak.. Owh kawan2 blogger sekalian, aku pelik dan hairan, dimana korang dapat masa tulis entri bermacam2 hah? Sungguh jaki aku dengan kalian semua.

Cuti?? Hahahahahaha.. Cuti tu la aku telah pulun untuk siapkan apa yang patut dan tak patut.. Tak patut? Ape tu? Hah, kalu korang nak tau, kerja tak patut tu ialah kerja yang buat bagai nak tertonggeng, tapi markah ciput jer.. Tu nasib baik ada markah, ada yang tak da wei… Bayangkan.. Macam kerja tak da gaji la… Huhuhu…

Arghhh… (lagi) Korang boleh fikir tak, betapa tension aku nih.. Yela, belajar sama2.. Kelas sama.. Kerja pun dapat yang sama.. Tapi nape aku ni sorang je yang wat keje? Mereka, mereka dan mereka tu keep cool and relax jer… Cis.. Dengki betul aku.. Kalau la aku dapat main PSP macam roomate aku, alangkah bahagianya hidup ni…

“Macam ni la PSP roomate aku. Harga RM700++. Berbaloi ker? Aduh, macam nak beli sebuah.. Ngeeee…”

PSP Felicia Blue
curik dari: corbiesgameblog

Ape pun, aku harap semua ni berbaloi buat aku..

P/S: Korang tau entri ni dikarang kul brape? 2.45 AM! Dan kejap lagi aku dah nak ke kelas mcm biasa.. 0800 AM! Berapa jam je tido wei… Cis, cis dan cis.. Cheese..

Posted on Februari 13, 2008, in Pengarang, Semasa. Bookmark the permalink. 7 Komen.

  1. hmm..rean yg dgr pun turut bersimpati..mesti xbyk masa utk wat aktiviti2 yg lain..rean ni wlupun dah nak masuk thn kedua..tp xpenah rasa ada asingment yg berlambak2..sabar je la ye..hehe..jgn tension2🙂

  2. Relaxx.. situasi tersebut mmg penah saya alami sem lepas. Sungguh #aram sekali bila kita yg susah payah kena siapkan keja tapi yang lain senang2 tak buat apa-apa. Dan paling best diorang dpt result lg elok dr saya. Sungguh tidak adil!

  3. sabar la bro..jgn mrh2..aku pun dah mula merasai keperitan setelah 2 bulan masuk program baru ni😉

  4. bawak bersabar.. susah2 dahulu.. nanti senang kemudian😉

  5. @rean: Arghh….

    @ixora: Arghh…

    @Avatar: Arghh..

    @syia: Arghh…

    Hari ni hari sabtu, tapi tetap ada kerje… Arghh..

  6. dats wat we called life dear…
    lalalala…hari2 kerja…

  7. @angelic atirah: nasib baik dh nak cuti kan.. Tapi, keje tetap ada.. Hampesss….

Tinggalkan Jawapan

