Salam dari jauh..

salam dan selamat sejahtera kepada blogger-blogger sekalian..hr ni tanggal 19/03 aku di bagi ruang dan waktu untuk menulis..^_^  minggu ni aku minta maaf sebab tak dapat update blog ni sebab minggu lepas aku bercuti dan minggu ni aku perlu membuat tugasan lain di luar institut..untuk menghilangkan rasa bosan pengunjung aku selitkan satu video dari youtube untuk di kongsi.. ^_^ -aku xtau nak masukkan video ape sebenarnye-

video ni aku yg buat..aku petik dari cerita mat nor khushairi and the velvet boy..harap anda semua dapat enjoy la.. ^_^ 

About avataraang

happy go lucky person baru je nak menjinak2kan diri dlm bidang blog memblog

Posted on Mac 19, 2008, in Merapu Post, Video. Bookmark the permalink. 4 Komen.

  1. Yeyeyyy.. bilik sebelah dah balik~!!

  2. Hehe..betul2..bilik sebelah dah balik..😉

  3. Hmm, last skali apahal pak cik tu tembak kat udara.. Kalu tertembak superman, sape susah? Harharhar… Salam bro…

  4. @ixora: bm blk lg..hehehehe..skit hr lg😉

    @rean: skit hr lagi😉

    @mr bilik sebelah: itu tnye pak cik 2 la..hehehehe😀

Tinggalkan Jawapan

