berita baik..

Salam sejahtera kepada blogger sekalian..mingkin dah agak lama aku tak menulis dalam blog ni ni disebabkan beberapa kekangan yang tak dapat dielakkan..tetapi hari ni aku pulang ke pangkuan biliksebelah.wp dengan membawa berita baik kepada blogger-blogger di luar sana ^_^

 

Berita ni aku dapat setelah aku membaca majalah PC.COM pg tadi..mungkin aku dah agak lambat untuk menulis berita berkenannya tetapi mungkin juga tidak..apa berita baik yang aku ingin sampaikan..begini ceritanya..setelah aku membaca majalah tersebut aku dapati ada satu pertandingan yang telah disiarkan dalam majalah tersebut untk blogger-blogger macam aku ni..pertandingannya mudah sahaja..kita cuma perlu membuat satu entri berkenaan saat manis kita..

happy comp

Pertandingan ini dianjurkan oleh Happy🙂..happy merupakan satu syarikat komunikasi di Malysia yang baru sahaja ditubuhkan..ok lah aku tak nak melalut panjang..kalau rasa nak tau lebih lanjut tentang pertandingan ni lawati laman web happy sendiri.. ^_^ tarikh tutup pertandingan dah hampir sangat iaitu pada 31 mac 2008..ok la..aku nak mula memikirkan apa yang aku nak tulis..kalau lambat takut tak sempat ^_^

About avataraang

happy go lucky person baru je nak menjinak2kan diri dlm bidang blog memblog

Posted on Mac 26, 2008, in Semasa. Bookmark the permalink. 11 Komen.

  1. Hehe..xnak kongsi ngan sume pengunjung bilik sebelah ke happy moment avatar😉

  2. xde ape2 happy moment la, avatar xdapat kalahkan fire lord😉

  3. @mr. bilik sebelah: firelord ozai la..hehehe..kalau xtgk cite avatar the last air bender mmg xtau la sape firelord ozai 2..😉

  4. Apa kne mngena firelord dgn entri ni huh?? (“,)

  5. alamak..ye ke..dah lama la xtgk cite avatar..
    cian avatar..hehe🙂
    mr. bs xda happy moment ker..mana tau menang ker..bleh blnja rean..hehehe😉

  6. korang cite la hepi moment korang wehh.. haha.

  7. hepi moment takde.. sad moment ade laa.. huhu..

    tak sempat la nk join.. esok tarikh tutup. hmmm..😦

  8. menarik….tapi tak de idea mcm mana nak buat..heheheh
    apa pun…canggih gak blog ni ko…bleh tulun ajar cikit2..

    heheheh…

  9. @mr. bilik sebelah: firelord ade kne mengena degn hidup aku..hehehehe..

    @rean: sudah kehilagan idea untuk menulis la..hehehehe🙂

    @AyUmi: nnt la..walaupun pertandingan ni dah lepas..kami cuba menulis juga hepi moment kami..😉

    @ixora: aku tau pun tggl beberapa hr nak tarikh tutup je..xsempat nak cari idea la..😉

    @kantoi: xde hal pnye..kami sedia membantu sesiapa yang ingin pertolongan..😀

Tinggalkan Jawapan

