Pakat masuk RAKAN MUDA jom!!

Rakan Muda Logo

Aku dah sertai Rakan Muda.. Anda bila lagi?

Ermm.. Sory la yek.. Aku tak nak la tulis pape pasal Rakan Muda.. Sebab, aku nak korang sendiri yang explore dalam web 2-U Rakan Muda.. Jangan lupa daftar ok!

Ada 7 gaya hidup dalam Rakan Muda ni.. Korang pilih la sendiri mana yang korang suka…

Rakan Muda Waja DiriRakan Muda Wira UsahaRakan Muda Masyarakat

Rakan Muda Kecergasan

Rakan Muda InovasiRakan Muda Cinta AlamRakan Muda Seni Budaya

Sila klik link laman web ni sekarang:

http://www.2-u.com.my

P/S: Rakan Muda patut berterima kasih pada aku.. Sebab aku promote Rakan Muda nih.. Hehehe…

Rakan Muda Banner

Posted on April 15, 2008, in Khas, Semasa. Bookmark the permalink. 14 Komen.

  1. dapat komisen ke tak ni?

    hehehe~

    thanks for the bday wish yaa..

  2. @Ayumi: Tak dapat kot.. Tapi ada benefit dia lar…

  3. rajin promote Rakan Muda. hehe

    eh,apsal rakan muda masyarakat ada 2?^_-

  4. @Ixora: Opps… Dah tukar.. Thanks ixora..

  5. نورنانا

    eh,,27 tu muda lagik x?

  6. khairulnizambakeri

    Rakan Blog?

  7. brape had umor….org tua mcm aku leh masuk ke rakan muda?

  8. @nurnana: Muda lagi.. Bole masuk

    @khairulnizambakeri: aha, rakan blog.. bernas idea tu…

    @lydiarayyan: boleh kot.. tak tau lak had umur.. Ala, umur xpenting… Yang penting hati mau muda… Hehehehe…

  9. kalau ade rakan blog aku nak join..hehehehehe😀

  10. aaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiii…………………………

  11. @sarah: hai..selamat berkunjung ke biliksebelah.wp

  12. aiiiii….aq da lame join rkn muda tp x tawu cgt psl R.M…x mau mek tawu lgsg pn:-)……

Tinggalkan Jawapan

