Hari-hari cuti…

HARI PERTAMA (24/05/08 ) 8)

hari tanpa insiden.banyak membuang masa dengan berehat sebab semalam dah melalui perjalanan yang jauh ^_^ (tak de la jauh sgt, KL – Johor je) dan menggangkat beban yang banyak macam orang nak pindah rumah.barang-barang tersebut adalah satu beg hiking yang dipenuhi baju dan sebuah CPU yang ‘demam’ terkejut sebelum nak cuti. CPU telah pun dihantar untuk dipulihkan. berjumpa kawan dimalam hari.

crash CPU

HARI KEDUA (25/05/08 ) 8)

hari tanpa insiden. aku menerima panggilan dari kedai komputer menyatakan komputer sudah siap dibaiki. hasilnya CPU telah diupgrade. komputer dah elok tapi internet tak de. aktiviti siang dan malam hari lebih kepada ‘berfoya-foya’ dengan rakan-rakan. malam tersebut aku menonton wayang bersama rakan-rakan.

HARI KETIGA (26/05/08 ) 8)

hari tanpa insiden. berjumpa dengan rakan yang sangat ‘rapat’. ^_^ seronok menghabiskan masa dengan beliau.

HARI KEEMPAT (27/05/08 ) 8)

juga hari tanpa insiden. aku pulang ke kampung halam bapa ku di Mersing. keletihan sebab kena memandu dari rumah sampai kampung.

HARI KELIMA (28/05/08 ) 8)

juga hari tanpa insiden. hari ni aku membawa adik-adikku ke pantai. pada asalnya nak melihat je laut ang biru.tapi tanpa aku sedari diriku dah pun basah dengan air laut. ^_^

pantai

HARI KEENAM, HARI KETUJUH HARI KELAPAN, HARI KESEMBILAN…aduh penat la nak tulis semua. aku sebenarnya nak sampaikan ni la aktiviti yang aku buat selama aku bercuti ni. aku tak berkesempatan nak update blog ni sebab masalah internet. kat rumah ada internet tapi tahap dial-up je. sedih kalau nak guna buat update blog.huhuhuhu. aku harap Mr. Bilik Sebelah tak la marah aku..hehehe..sori ye bro..BTW cik ixora, avatar dah pulang ke KL. janji tetap janji tau..hehehehehe ^_^

*****adios*****

About avataraang

happy go lucky person baru je nak menjinak2kan diri dlm bidang blog memblog

Posted on Jun 16, 2008, in Merapu Post, Pengarang. Bookmark the permalink. 4 Komen.

  1. Hehe..cuti yg cukup panjang..dapat merehatkan diri dari asingment n berfoya-foya dgn kwn2 n kwn yg sangat ‘rapat’..hehe..gudluck utk sem baru yg baru bermula ye en. avatar 🙂

  2. iye2.. janji tetap janji. tapi bulan dpn kot sbb bln ni sy sgt busy. sem pendek skang ni. all the assignments need to submit before the end of this month.

    once i free, i’ll let you know k😉

    opss..terskipping london plak. ekeke.

  3. @rean: thankz 4 the wish..😀

    @ixora: ok..xksh pnye bile2 pun.hehehe..xksh la..nak skipping german pun boleh🙂

  4. hari demi hari tue~~~…ekkekekeke….saya pun nak berehat tepi pantailah…..

Tinggalkan Jawapan

