Sepanjang EURO2008

Spain!

Kita sudah tahu bahawa SEPANYOL telah menjadi juara bagi EURO2008.. Mari kita lihat aksi2 dan gelagat disebalik tabir pemain pasukan Sepanyol sebelum mereka bergelar JUARA yang tidak disiarkan oleh pihak media.. (“,)

EURO2008 1

EURO2008 2

EURO2008 3

Posted on Jun 30, 2008, in Arena Sukan, Merapu Post. Bookmark the permalink. 8 Komen.

  1. adoi,berair mata saya gelak! dah la tgh makan nasik ni.. pandai btol letak dialog cenggitu. hahahahhaha..

  2. ceh..siot je…tapi yang aku perasan fabregas mesti ade dalam sumer gambar kan..hahaha…

  3. hasil seni yang menarik..hehehehehehehehehe😀

  4. @ixora: Sume ni patut diberi kredit kepada roomate ku.. Dia punya idea nih..

    @zuriaf: A’ah.. Ni diambil dari gallery Fabregas kat EURO2008.. (“,)

    @avataraang: Dah tak da idea ape lagi la dik.. Hehehehe…

  5. gmbr first tu agak menggelikan kepala lutut sy. wakakkaka

  6. Ada-ada ja hang ngan si idan, hahaha..Tapi kira ok gak, si idan tu kepala memang tak betul skit kadang2 sampai leh keluar idea best ni, huhu..(Habis la dia cari aku pasni) ^_^

    Ajak la idan join blog biliksebelah ni Din, hehe..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: