Special: Bilik Sebelah Ranking!

Page Rank = 4 / 10

Page Rank 7th July 2008

WordPress Top Blog 7th July 2008 = 96 / 100

BilikSebelah on WordPress Top Blog 7yh july 2008

WordPress Top Post 7th July 2008 = 37 / 100

BilikSebelah on WordPress Top Post 7th july 2008

IYE… AKU TAU.. MEMANG TAK POWER SANGAT MACAM KORANG.. TAPI AKU BANGGA APER.. (”,)

Posted on Julai 8, 2008, in Khas, Pengarang, Semasa. Bookmark the permalink. 24 Komen.

  1. Tahniah Bilik Sebelah
    semoga ada post2 yg lg menarik 🙂

  2. @rean: Trimas rean..

    ***Ranking BS 8 July 2008 ialah 64 / 100***

  3. wah..dah makin meningkat..
    tahniah sekali lg.. 🙂

  4. ala..trimas je ke..
    xda nak belanja minum2 ker..hehehehe🙂

  5. haha dah glamer la ko

  6. @rean: Betul ke nak blanja? Boleh jew, avatar kan ada.. hahahaha..

    @KNizam: Xla glamer.. Ko lagi glamer rasanya..

  7. ala..avatar dah selalu sgt belanja..
    xbest la klu nak mintak lg..
    apa kata klu mr. bilik sebelh plak blnja rean..
    rasanya mesti best..hehehe🙂

  8. @rean: Boleh ja.. Tapi takut sy je kne hampuk dgn avatar aang kang.. Takut.. Dia ada air bender.. Harharhar…

  9. hehe..takut ngan avatar ye..eh..jgnla cite avatar je..nanti jadi gosip plak kat sini..
    hehe..rean pun takut nak mintak mr. bilik sebelah belanja..nnt gf mr.bilik sebelah jeles plak..hehehe 🙂

  10. ooo..korang bedua ngumpat aku kat sni ye..xpe2 hehehehehe😉

  11. hehe..bukan slalu leh ngumpat..
    ada org tu mcm dah lpe je ngan bilik sebelah..
    nasib ada entri baru..hehe..jgn mrh ye avatar 🙂

  12. ngumpat avatar ke? nak joinnnn…. kihkihkihkih

  13. eh,baru perasan! ada muka saya la kt bwh BS. huu.. bleh tumpang glemer!! ngeee..

  14. @Ixora: Ala, tiap2 hari rating tu berubah.. Kebetulan hari tu kita sebelah menyebelah… Kuang3.. (“,)

    @Rean: Hmm, gf Bilik Sebelah tak dapat ikut ah 26hb nie.. Dia ada hal.. Aiseh.. Kalu tak, boleh kenalkan pd rean dgn ixora..

  15. ala..mcm 2 ker..xpela..lain kali klu dpt jmpa lg kenalkan tau..
    hehe..dia xda melawat bilik sebelah ker..klu ada bleh kco2..hehe🙂

  16. @rean: ntah la.. dulu dia ada menyamar.. Hehehe.. Skrg tak tau.. Dia tak komen aper2 pun kat cni.. (“,)

  17. @rean: bukan lpe..xde masa je..mcm la xfaham😉

    @!x0ra: xbaik tau ngumpat2😀

    @Mr.Bilik Sebelah: bro..bawal la Mrs.Bilik Sebelah

  18. Hehe..rean lebih dari faham avatar..hehehe..saje je nak kco..
    oh..cam 2 ke mr. bilik sebelah..dia dah xda komen ape2 ye skrg..
    suruh la dia muncul semula..mesti ixora pun nak berkenalan🙂

  19. ok lah tue..aku lagi corot macam cencorot…

  20. hai.. leh join x? . haks.. uper upernyer orang kuat kat forum korang ni ek? sorry pasal post tadi. haha.. gua tarik balik semua.

  21. @Rean: Mrs.BS dapat ikut 26hb nie.. Yea!!

    @lydiarayyan: Yeke? Dh check? Bukan lagi hebat ker?

    @real4ever: xfaham.. orang kuat??

  22. hehe..seronoknya..mrs bs pun ikut..
    tp jadi ke x ni🙂

  23. @rean: Ntah.. Jadi kot.. Tapi ixora kata dia xda fulus..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: