Ahhh.. Naik..!

Update pantas yang malas..

Hah, ape yang naik pulak kali ni? Errmm.. Ape lagi kalu bukan benda2 yang naik setiap kali RMK (Rancangan Malaysia ke…) dan bajet diumumkan setiap tahun.. HARGA ROKOK LER..

Huhu.. Dan hari ni 29 Ogos 2008, dalam bajet 2009.. Harga rokok telah naik 3 sen – 18 sen sebatang.. kira2 60 sen untuk sekotak rokok saiz 20.. Wah.. Lagi sepuluh tahun, agak2 harga rokok dunhill 20 jadi RM20.00 la gamaknya.. Tahniah2!

Err… Actually, ape aku kisah.. Aku mana hisap rokok dunhill.. Harharhar… Apakah cara kerajaan tiap2 tahun ni berhasil? Dapat kah mereka mengekang perokok yang boleh dikatakan penagih tegar.. Ops.. perokok tegar ni?

Sory to say, no way!! Aku kenal perokok2 nie.. Mereka takkan berenti.. Kurangkan maybe.. Kedekut nak bg member tu sudah semesti.. Hehehe.. Hmm.. Ok, dah2 la tu.. Malas nak tulis ape2..

Taubat lar kalu dah macam nie..

Taubat lar kalu dah macam nie..

Ape yang penting, korang fikir la sendiri.. PEACE!

Posted on Ogos 29, 2008, in Renungan, Semasa and tagged , . Bookmark the permalink. 10 Komen.

  1. no komen..hahahahahahahahahahahaha🙂 aku pun xmerokok

  2. hehe..berhentilah merokok wahai perokok-perokok sekalian🙂

  3. nasib baik kamu tak merokok.. untung.. tapi my brother merokok. hampagas btol! puas dah nasihat tp langsung dia tanak dengar. taktau la nk ckp apa lg.

  4. ixora..biasa la tu..nasihat pun penat je..
    nnt klu kita ckp lebih2 katanya ceramah plak..hehe..niat untuk berhenti kena lahir dari hati..n kena lawan perasaan nak merokok..insyaallah berhasil🙂

  5. aduyai..ceramah ke…😀

  6. @rean, ixora: no komen..

    @avataraang: dh nasib kita sbg lelaki.. terima je lar.. Kihkihkih..

  7. ye la avatar..ceramah pendek..
    aik mr. bs..rean ceramah kat perokok la..
    bukan lelaki..hehe..terasa ker🙂

  8. @rean: bukan aper.. Asyik laki je kene.. Isk3..

  9. ok2..rean paham..sori ye..rean xbermaksud nak wat sape2 terasa..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: