Melampau!: Lucah di bulan Ramadhan

Catatan Terlampau! (Post Lucah):

Jumlah bulan September (sehingga 9hb) = 626

Purata harian = 68/hari

Catatan harian:

Sep 1 = 42

Sep 2 = 62

Sep 3 = 59

Sep 4 = 87

Sep 5 = 79

Sep 6 = 91

Sep 7 = 69

Sep 8 = 56

Sep 9 = 81

Melampau!! Tak hormat langsung bulan Ramadhan.. Ramai betul cari “LUCAH” di bulan Ramadhan ni.. Memang MELAMPAU!!

Posted on September 10, 2008, in Renungan, Semasa. Bookmark the permalink. 11 Komen.

  1. @pembebel: Huh, kalu ye sangap pun.. tahan le.. Sebulan je..

  2. teruskan usaha!

  3. ibnuahmadalkurauwi

    Emm, tajuk “Melampau!: Lucah di bulan Ramadhan” juga mendorong konotasi ke arah itu … heh, heh, bijak, bijak, bijak … Tak masuk cari “Lucah” ke?

  4. @dr jebon: huh.. ok..

    @ibnuahmadalkurauwi: Biar mereka masuk sebab nak cari benda tu, alih2 mereka yang kecewa.. diharap timbul la kesedaran.. amin..

  5. tah ape2 cte kowg………

  6. ap la cte kowg…
    xd feel lngs0ng..

  7. ini..ini..bodoh

  8. ooooohhh….. aku dah tak tahan siot…. saper2 nak jilat,main belakang call aku… ada tempat,free nyer aku kasi…. klu boleh yg batang panjang…. 019-2128936 012-2194680

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: