Bersalahnya aku..

Salam sejahtera kepada semua..

Hari ini aku terpanggil untuk menulis sebuah entri. Entri yang mungkin tiada apa isi di dalamnya. akucuma rasa sangat bersalah kerana aku telah lupa akan tanggungajawab aku. Tanggungjawab apa yang aku maksudkan? Aku dah merosakkan anak orang ke? aku dah jadi anak derhaka ke? mungkin kesalahan aku lebih besar daripada.

guilty person

Setelah hampir setahun aku memohon untuk menjadi admin kedua blog ini, aku hampir melupakan tanggungjawab aku yang terlah aku janjikan kepada Mr. Bilik Sebelah. Mungkin alasan aku kesempitan masa kerana tanggungjawab-tanggungjawab lain, tapi itu hanya sekadar alasan. Allah maha adil kerana-Nya memberikan setiap manusia sebanyak 24 jam sehari semalam. Aku rasa sangat bersalah.

Aku mungkin telah merosakkan blog ini kerana tidak meng-update blog ni. Tindakan aku ni menyebabkan blog ini kosong. Kalau diikutkan dahulu, entri aku mungkin telah mengalahkan Mr. Bilik Sebelah tetapi sekarang mungkin tidak. Bersalahnya aku…

Aku juga mungkin telah menderhakai blog ini. Orang yang derhaka adalah orang yang telah melupakan seseorang atau sesuatu. Aku juga sama, telah melupakan blog ini untuk sekian lamanya. Bersalahnya aku terhadap biliksebelah.wp dan juga Mr. Bilik Sebelah.

Bersempena bulan ramadhan yang hampir ke penghujung dan bulan syawal yang hampir menjelang, aku ingin memohon maaf dengan kesalahan yang telah aku lakukan. Aku berazam untuk memperbaiki diri aku dan tidak merosakkan dan menderhakai blog ini lagi.

Aku juga ingin berterima kasih kepada cik ixora kerana membuat satu entri khas bersempena ulang tahun kelahiran aku dan tidak dilupakan kepada admin pertama blog ini yang juga melakukan perkara yang sama.

Bersalahnya aku hari ini😦

About avataraang

happy go lucky person baru je nak menjinak2kan diri dlm bidang blog memblog

Posted on September 14, 2008, in Khas, Merapu Post, Pengarang. Bookmark the permalink. 3 Komen.

  1. Jangan la rasa bersalah.. kamu tak salah.🙂

    Oh,ya maaf tersalah tarikh kamu lahir.. haha.. konfiden je saya wish aritu tanpa check dulu betul ke tak.. hahaha

  2. @!x0r@: xmengapa..hehehe..kurang-kurang cik ixora n mr. biliksebelah wish kat sy😀

  3. avatar dah muncul kembali..hehehe🙂

Tinggalkan Jawapan

