Selamat Hari Raya 1429H

Hari ini, dah start cuti sekolah.. Jadi, kami bakal2 guru pun sama start cuti.. Errm.. Avatar Aang tak tau lah dia dah balik ke belum.. Ingatkan dia nak buat entri ucap selamat hari raya untuk tahun ni.. Tapi tak ada pun.. Tak pe lah, bukan susah pun nak taip..

Walaupun lambat lagi nak raya (lagi 5 hari), tapi kami di biliksebelah ingin terlebih dahulu menyusun dua puluh jari (dua orang) kami, memohon maaf diatas ape2 kesilapan dan kesalahan yang kami lakukan samada sedar ataupun tak..

Mr.BS tak balik kampung, raya di rumah jer.. Di Batu Caves, Selangor.. Kalu ada sape2 nak datang, dipersilakan ek.. Mr.AvatarAang, tak tau pulak dia raya kat mana..

Kepada yang nak balik kampung tu, jangan lupe lihat dulu iklan yang kami selitkan ni..

Diharap, korang memandu dengan selamat ya!! Ingatlah orang yang tersayang..

Ok, thats all for now..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 1429H, MAAF ZAHIR DAN BATIN..

Ikhlas dari kami,
Mr. Bilik Sebelah dan AvatarAang

Posted on September 26, 2008, in Khas, Pengarang. Bookmark the permalink. 4 Komen.

  1. Selamat Hari Raya Aidilfitri buat mr. bs,avatar n sume pengunjung bilik sebelah.klu ada terkutuk terkata,rean mohon ampun n maaf🙂

  2. Selamat hari raya ke-8!

  3. Hai bilik sblh, lama x hapdate blog?

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: