My Holiday Activity and AZAM 2009

Setelah diberi idea oleh ixora, kini saya ingin menyatakan aktiviti yang saya lakukan sepanjang cuti..

Aktiviti 1:

——————————————————-

Aktiviti 2:

——————————————————-

Aktiviti 3:

——————————————————-

Apakah AZAM 2009 saya? Anda nak tahu? Dibawah ialah azam saya:

——————————————————-

P/S: A picture tells a thousand words.. Four pictures = Four thousand words.. Right?

Posted on Januari 11, 2009, in Khas, Merapu Post, Pengarang. Bookmark the permalink. 6 Komen.

  1. Menarik betul post kali ni..hehehe. nice theme.. heheheh. aku pun lebih kurang mcm 2 je time cuti. xde la nak keje2 ni😀

  2. @avataraang: Huhu, dh lama tak tukar theme.. Nak ada kelainan skit.. Hmm, tula, cuti cikgu bnyk sgt ble bulan 12.. Bg sebulan cuti + keje + sebulan cuti dah la… Ni hampir 2 bln cuti.. Mau x bersarang otak..

    P/S: aku tulis post mcm ni bkn ape, malas nak taip.. upload gambar lagi senang.. haha..

  3. Oit, mengelat ka? haha..

    Cuti tak main PSP ka din?

  4. @Bat: Bukan mengelak, tapi menyelesaikan masalah menggunakan creative thinking skills.. Hahaha.. Hmm, cuti main PSP.. Tapi jarang.. Game sama je.. Malas nak tukar2..

  5. hahahahaha.. kreatif btol! syabas2~

    p.s – i admire the way u put ur title. eg : Do.It = Duit dan lain2. huu,absolutely creative!😀

  6. @ixora: Jangan la puji… Malu… Tu sume pemberian ALLAH.. (“,) Segala yg baik datang daripada NYA..

    Erm.. butterfly85 dh boleh masuk.. hehe… Thanks..

Tinggalkan Jawapan

