I’m a SuperHERO

Kalau-lah saya ialah superhero, saya telah dipilih untuk menjadi: (jeng.. jeng.. jeng..)

Superman


Superman
75%
Iron Man
65%
Hulk
60%
Green Lantern
60%
Supergirl
50%
Robin
43%
Batman
40%
Wonder Woman
35%
Spider-Man
30%
Catwoman
30%
The Flash
25%

Posted on Februari 14, 2009, in Merapu Post. Bookmark the permalink. 10 Komen.

  1. P/S: Klik pada perkataan “SUPERMAN” untuk mengetahui anda adalah superhero / superheroin ape!

  2. hahaha..^_^ aku telah disenaraikan sebagai supergirl, not superman😀

  3. @avataraang: hahaha… bagus le tu.. maknanya kita ni sama2 ‘super’.. huhu..

    Bukan superman si faizal tahir.. haha..

  4. tahniah… adakah en khairuddin akan mengekalkan memakai underwear luar seluar? huhuhu

  5. @gerektua: ya.. ya.. luar atau dalam, sama sahaja.. asalkan pakai.. haha… I LIKE RED! haha..

  6. wah saya jadi Green Lantern…sesuai ke

  7. @cikgu daniel: huhu.. tak tau la sesuai ke x.. hehe.. benda ni just main2..

    @lydiarayyan: huhu.. green lantern tu male kan?

  8. Tapi semua ni ada agenda tersembunyi Yahudi…mungkin secara kebetulan ataupun tidak sengaja watak ini semua ciptaan mereka. Karl-Erl (tak reti eja) adalah tuhan jew dalam bahasa apa ntah aku lupa…cari artikel dalam Berita Harian…Aku pun suka tengok watak-watak ni…sekadar suka je la… hehehe🙂

  9. @sebaliktabir: Well, aku bkn agung2 kan superman.. Just suka2 jer buat test nie.. Mcm ko.. Suka2.. Kan?

Tinggalkan Jawapan

