T-Shirt BS: Bilik Sebelah?

DISINI ADA SATU PENGUMUMAN:

Aku cadang la, nak tempah baju untuk blog biliksebelah ni..

Mungkin depan dia ada cop logo BS yang kecik la, kat bahagian dada kanan..

Logo tu akan direka, tapi sape yang pandai editing ke, designing ke.. Plz la designkan for free..

Hehehe.. Boleh ke free?? Hantar kat email: khae_276[at]yahoo[dot]com

Ermm.. Belakang baju kasi taruk logo WordPress, dan bawah dia address blog ni “biliksebelah.wordpress.com

Tak lupa, slogan BS “Pandanglah dari Perspektif Berbeza”..

Baju tu mungkin hitam, putih, ataupun warna biru wordpress..

Kalu bab saiz tu, macam biasa la.. S, M, L, XL..

Harga aku akan cari dalam range RM15 – RM25.. Lagi murah lagi bagus..

—————————————————————————————

Tolong bagi komen anda, dan kalau betul2 ada t-shirt BS ni, korang nak beli tak?? Tanya ke.. hehe..

Posted on Mac 7, 2009, in Khas, Pengarang. Bookmark the permalink. 19 Komen.

  1. aku nak 1 la..hehehehe..πŸ™‚

  2. ok gak tu bro… Address blog letak kat lengan baju pn stylo gak bro… tp org tak brp nampak ar…

  3. kaler itam aku suka… tapi pastikan mudah didapati ya… hehe

    • insyallah kami pastikan ia mudah didapati..betul x en. khairuddin.πŸ™‚

      • @fazliyahya: Hitam bukan kaler la bro.. bace entri {Hitam itu BUKAN warna}.. hehe.. Ok, aku pun suka hitam.. nampak stylo skit..

        @avataraang: kalau jauh, aku post je.. tapi kne tambah la duit untuk post la.. hehe.. kalu setakat area KL, boleh gegar (ayat mat rempit untuk pergi) lagi tempat tu.. huhu.. betul x?

        P/S: aku guna khairuddin sbb aku ada wat blog pasal robotic.. sbb bdk2 B.ED kne wat diary blog.. nak tau link dia?

        roboticdnt4qut2.wordpress.com.. pas bulan 4, aku pakai biliksebelah balik la..

  4. saya pun nak juge!

  5. bGai haDiah kt aK La….
    Leh????
    heHehe

  6. design dah confirm blm bro?

Tinggalkan Jawapan

