Lupa – Selamat Ulang Tahun Yang Kedua…

Lebih kurang pukul 8. Yahoo Messenger tiba-tiba memunculkan diri. Dialog terpapar seperti ini:

Khai: bro aku lupe dah dua tahun blog ni.

Avataraang: aku pun same..hahaha..semalam baru teringat.

Khai: hahaha..cantik theme.

Avataraang: baru tukar semalam.

Khai: aku ske image kat atas 2..

Avataraang: image ape?

Khai: image 2 tahun 2 penulis 1 blog 2..

Avataraang: hehehe..thankz.

Khai: ok la, out dulu..nak wat rp (rancangan pengajaran)

Avataraang: ok selamat berpraktikum.

2 TAHUN 2 PENULIS 1 BLOG

Itulah lebih kurang apa yang sempat aku bualkan bersama Khai. Apa yang ingin disampaikan adalah lupanya kami terhadap ulang blog yang tercinta ini. Untuk pengetahuan pengunjung-pengunjung, blog ini telah menyambut ulang tahunnya pada 24 April. Sekarang dah 12 Mei. aku baru teringat semalam, 11 mei. Maknanya dah hampir 2 minggu kami terlupa akan hari penting ini. Maafkan kami biliksebelah.wp, kami bukan melupakan kamu tapi kami amat terlupa.

Dalam 2 tahun kami bergerak dalam blog ni, berbagai suka-duka kami telah tempoh. Kenangan terindah yang tidak sama sekali aku lupakan yang berpunca daripada blog ni juga adalah perjumpakan aku(avataraang), Khai dan Ixora(pemilik blog fly over me) yang juga diiringi 2 orang teman lagi. Aku rasa setalah sekian lama aku berjinak-jinak dengan dunia maya ini, bermula dengan MIRC seterusnya ke blog telah ramai aku bertemu kawan-kawan maya. Namun perjumpaan antara aku, Khai dan Ixora adalah kali pertama melibat rakan maya. Terima kasih biliksebelah.wp. kami (avataraang dan Khai) amat mencintai mu..^_^

***sekian***

About avataraang

happy go lucky person baru je nak menjinak2kan diri dlm bidang blog memblog

Posted on Mei 12, 2009, in Pengarang, Semasa. Bookmark the permalink. 25 Komen.

  1. Thanks jugak kat bro, si avatar aang kita.. Kalau xda ko, bro.. rasanya blog ni dh lama “mati”.. Tahun dpn, tak tau lagi la blh update ke x blog ni.. ntah mana2 la posting.. aduhai..

    Terima kasih jugak kat sume yang pernah bagi komen dan yang masuk ke blog ni..

    Sebut pasal ixora, lama dh dia x komen..

    • jangan kata mcm, aku xbyk menyumbang pun.hehehehe

      kami sangat menghargai komen2 yang masuk dalam blog ni

      xtau la bro..dah lame sgt xnmpk, YM die pun xon9..

  2. selamat ulang tahun yang kedua untuk bilik sebelah.wp. semoga ada entri2 yg lebih menarik pasni🙂

  3. happpy birthday~~~~~~~~~~~~!!!!!

  4. selamat ulang tahun yang kedua.🙂

    semoga akan terus berblog, walau ke mana2 pun dipost…

  5. nasib baik kau tak cinta kat ixora lak..kalau tak parah gak dia. confuse nak pilih sapa… kau atau si khai tu..haha..

    BTW, happy anniversary…

  6. sebaliktabir

    Teruskan usaha ! 2 tahun kalau budak kecil ni dah mula kuat membebel (maksud aku menceceh…) hehehe

  7. Selamat hari ulangtahun, bila nak potong kek? =D

    p/s: Din, rindu la kat hang, hahaha…

Tinggalkan Jawapan

