Hari ini, Esok dan Seterusnya…

Salam sejahtera kepada semua pengunjung biliksebelah.wp..

HARI INI

…hari Rabu, 27 Mei 2009 bersamaan 2 Jamadilakhir 1430

…merupakan hari kelahiran kepada Ixora pemilik blog Fly Over Me yang ke…err tak tau yang keberapa ^_^

…berakhirlah sudah peperiksaan akhir semester aku untuk semester ni. Aku rasa mungkin agak lewat berbanding “U-U” lain tapi nak buat macam mana ini la kehidupan seorang bakal cikgu yang belajar di Institut Pendidikan Guru Malaysia yang kebiasaannya akan habis peperiksaan pada minggu akhir sebelum bermulanya cuti sekolah ^_^

…berakhirlah juga praktikum En. Khairuddin selama dua bulan. Hal ini aku ketahui daripada beliau semasa berkesempatan berborak di Instant Messaging (IM)

ESOK

…hari Khamis, 28 Mei 2009 bersamaan 3 Jamadilakhir 1430

…tak tau pulak sape pnye besday hari ni ^_^

…setelah selesai periksa, aku pasti hari ni aku belum nak balik lagi tapi aku masaih tidak merencana untuk berfoya-foyaberjalan-jalan ke mana. Kawan-kawan pun tak de bagi cadangan nak buat apa.

…en. khairuddin kata dia nak jumpa aku. Insyallah kalau berselisih bahu aku tegur la dia nanti. Dia berkata begitu kerana hari ni beliau akan pulang ke kampus setelah sekian lama berpraktikum.

HARI SETERUSNYA

…hari jumaat, sabtu, ahad, isnin, selasa dan rabu ^_^

…pada waktu ini aku akan pulang ke rumah. Aku rindu pada keluarga dan adik-adikku. Akan tetapi aku masih tak tau bila waktu kepulangan aku tu..hehehehe ^_^

…apa agaknya aktiviti sepanjang musim cuti ni ye. Aku mungkin akan menghabiskan masa kat rumah je. Tengok adik bergaduh.Tengok diorang berseronok. Yang part paling aku suka tengok dan yang aku nak tengak adalah apa agaknya musim permainan pada cuti sekolah kali ni. Cuti semester hujung tahun lepas musim main gasing dan layang-layang. Bila tengok diorang main-main teringat aku masa cuti sekolah dulu. Rajin jugak aku mengikuti musim-musim permainan ni. Main guli, main senapang kayu, main rounders dan macam-macam lagi la. ^_^ tiba-tiba tak sabar nak balik pulak. hehehe

>>>hari ini, esok dan hari seterusnya >>>

***sekian***

About avataraang

happy go lucky person baru je nak menjinak2kan diri dlm bidang blog memblog

Posted on Mei 27, 2009, in Merapu Post, Semasa. Bookmark the permalink. 5 Komen.

  1. xsBr nk cuTi…..
    yEy.!!!!
    nK reHat pUas2….
    =)

  2. Zaman kita dulu, cuti2 kita main rounders, guli, terup, gasing.. kan?

    Zaman sekarang bdk2 main X-Box, PSP, PS2, internet, rollerblade..

    Huh, dunia dh berubah.. Ape pun, selamat bercuti, bro..

Tinggalkan Jawapan

