Dulu jadi Murid, Sekarang jadi Cikgu!

Sekolah Kebangsaan G****k S***a..

Sekolah Kebangsaan G****k S***a..

Ehey, bertemu lagi..

Esok, sudah bermulalah cuti sekolah buat murid-murid dan jugak bakal-bakal guru seperti kami.. YEA!!

Sudah cuti, dan aku pun sudah habis praktikum fasa 1 selama dua bulan pada Rabu lepas.. AvatarAang pun dh habis exam.. Jadi, kami FREE!! Bebas dan Percuma!

Entri kali ni, aku nak share sedikit tentang kenangan dan kerja aku semasa aku berpraktikum.. Memang best.. Beruntung dapat sekolah yang happening dan enjoy.. Tgk la gambar-gambar kat bawah ni.. Best x?

Ini la mural yang aku wat, cun x?

Ini la mural yang aku wat, cun x?

——————————-

Salah satu sudut rekaan kami di Library

Salah satu sudut rekaan kami di Library

——————————-

Nampak beca tu? Aku yang potong dan watkan tau..!

Nampak beca tu? Aku yang potong dan watkan tau..!

——————————-

Aku dan guru tahun 4 buat persembahan.. Dpt no 2..

Aku dan guru tahun 4 buat persembahan.. Dpt no 2..

——————————-

Ni budak2 yang aku train untuk pertandingan EUREKA Daerah Gombak!

Ni budak2 yang aku train untuk pertandingan EUREKA Daerah Gombak!

——————————-

Team Robotik Sekolah, pelatihnya.. Aku la! hehe..

Team Robotik Sekolah, pelatihnya.. Aku la! hehe..

——————————-

Jamuan Perpisahan kami dengan guru tahun 4.. Best!

Jamuan Perpisahan kami dengan guru tahun 4.. Best!

——————————-

Dari mula aku datang, sampai habis.. Aku sentiasa berasa happy berpraktikum kat sekolah ni.. Best.. Terima Kasih kerana memberi tunjuk ajar..

Kepada semua, sapa kata jadi cikgu ni setakat mengajar je? Banyak lagi aktiviti luar yang kami kene involve dan uruskan.. Cuti2 pon kene pergi seminar la, kem la, mcm2 la..

Kepada AvatarAang, selamat merasai praktikum! Harap2 dapat yang best jgk.. hehe..

Posted on Mei 29, 2009, in Khas, Pendidik @ Pendidikan. Bookmark the permalink. 20 Komen.

  1. Bestnya ada jamuan perpisahan. Haha..Aku blah camtu ja.. =P

    • Mule2 cikgu2 tu sorok2 dari kitaorang.. tapi kami sebenarnya dh tau.. hehe.. xpa bat, mana tau praktikum satu lagi diaorang anjur parti untuk ko.. hehe..

  2. huhu..siap menari lgi..
    enjoy sakan la..

  3. kHai…
    k0 meNari pe tu???
    heHEhe….
    tiMe ari guRu aK kNe wat perSembhAn gK…
    berSame 3 oRg Lg raKan sPerjuangaNku…
    hUhu….

  4. sebaliktabir

    yang menari tu aku rasa yang pakai cermin mata hitam tu malu-malu yer??? hehehe

  5. wow..wow..wow!! best la gmbr2 ni.. aktiviti yg menarik. kan? mesti tinggalkan kenangan manis kt incik BS.. rasa2 segala penatlelah buat semua tu berbaloi kan?🙂

  6. “cikgu!!dia pukul saya cikgu!!!!”

  7. biasanya cikgu² yang muda cam kau ni memang diberi tugasan untuk involve dengan bende² camtu. cikgu² yang veteran dah rasa malas sket..haha

  8. syoknyer jd cikgu… xsabo rasenyer nk jd cikgu… hehehe

  9. mural yg cantik..gmbr2 yg menarik..aku berharap ape yg bro harapkan pada aku 2 akan menjadi kenyataan..amin🙂

Tinggalkan Jawapan

