Avatar Tahun Ke-2

Salam kepada semua pengunjung Bilik Sebelah..

Hari ini, genaplah 2 tahun pengarang kita, iaitu Avatar Aang menduduki Bilik Sebelah ni..

Sudah banyak renovation dan interior design yang dibuat oleh beliau, dan aku sangat2 berbangga dengan “adik” ku seorang ni.. haha..

Ape pun, terima kasih banyak2 kepada Avatar Aang.. Tanpa beliau, mungkin Bilik Sebelah ini dah dijual atau disewa.. Isk3..

Selamat Ulang Tahun ke-2 di Bilik Sebelah..

Terima Kasih, bro.. (“,)

Posted on Julai 5, 2009, in Pengarang. Bookmark the permalink. 6 Komen.

  1. terimas3…ish3..xsangka dah dua tahun duk kat bilik ni🙂

  2. hehe..da 2 tahun ye avatar kat bilik sebelah..kejap je masa berlalu😉

  3. hehe..mr. bs nak cr roomate bru ye..kena wat temuduga x??..hehehe🙂

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: