BATMAN Datang Lagi..

Dua hari lepas, BATMAN (sila rujuk entri sebelum ini) telah datang lagi.. Beliau telah memberi komen yang kononnye meminta maaf, dan juga telah menggunakan nama aku yang kononnye aku telah memaafkan dia.. WTH!

Kemudian semalam, dia ugut aku konon.. Dia ingat dia siapa nak ugut2 aku? Ceh.. Bawak datang la kepada BATMAN.. Bak kata The Rock, Just Bring It.. Kalau setakat ugut je, tapi tak buat, Pengecut namanya.. Haha..

Hmm, mungkin pasni BATMAN takkan muncul lagi di blog ni.. Hahaha..

P/S: Ntah ape la entri aku nak wat ni, kering dh idea..

Posted on Ogos 1, 2009, in Merapu Post. Bookmark the permalink. 8 Komen.

  1. BATMAN mahu perhatian agaknya…

  2. anak2 xcukup kasih syg la 2..

  3. pakcik batman,sudah2 ler ganggu blog org len..pergi tgk spongebob lebey baik dri menimbulkan kemarahan org len…

Tinggalkan Jawapan

