pc fair datang lagi

pc-fair-2009pc fair datang lagi

sabtu yang lalu,saya berkesempatan pergi ke pc fair yang diadakan di klcc ..perjalanan diketuai oleh classmate saya merangkap penolong ketua kelas yang banyak pengetahuan mengenai selok-belok kl nie..kami pergi dgn menaiki lrt sebab x tau nak pergi sana dengan bas…

sampai jer kat klcc..maka kami pon tercari2 mana ler tempat berlangsungnya pc fair tue..agak lama juga kami mencari sbb klcc tue bukannya kecik…cari punya cari ditambah dgn bantuan  Firdaus,kawan saya dari UIA,maka jumpa ler tempat berlangsungnya pc fair tue..

dipendekkan cerita..

*barang dkt sana urm x ler murah sgt..cuma ada ler brg2 tertentu yang murah…

*perempuan2 kat booth games sgt ler seksi

*mmg crowded gila tempat tue

*nak pergi pintu masuk sgt ler jauh…penat berjalan

*saya pergi sana dpt banyak games percuma

*saya dan kawan2 pusing2 dkt booth2 semata2 utk mendapatkan barang percuma spt belon,beg dan lain2

*beg saya penuh dgn brochure..tp x beli pon barang diorang ..huhu

*dgn bajet yang sikit,saya hanya mampu mendapatkan laptop skin dan juga earphone…ayat sedih lak..yor      laa..saya x dpt elaun lagi..so kena bajet

ok setelah puas meronda2…kami pon balik ler dgn menaiki lrt juga…ingatkan nak naik sampai masjed jamek,tp x bley sbb bak kata abg bs,ada perhimpunan haram kat sana..nasib baik ada pemandu arah,maka boleh laa kami balik dgn selamatnya..mmg penat..tp banyak pengalaman yang saya dapat…so lepas nie,kalau ada pc fair lagi,saya nak pergiiiii……

Posted on Ogos 4, 2009, in Merapu Post. Bookmark the permalink. 16 Komen.

  1. apa yg murahnya PC fair kali ni? this week ada PC fair kat kuantan..so leh la compare~

  2. first timer..hehehehe..mesti excited giler g sanekan🙂

  3. hmm, aku prefer g low yat lg dpd pc fair. sbb, klu ade masalah dah tau kedai mn nak g.

  4. azah nadiah:laptop murah ler jugak kat sana

    avatar:huhu..memang excited.btul2,first time pergi klcc without family..sebelum nie dah pernah pergi ngan family..

  5. lor… baru kali ni pergi PC fair? Dh brape thn ddk KL ni? Kalu zahra tu, aku fhm la.. ni ko bro, dh 3 thn kan? hehehehe… Hmm, aku dh malas nk pergi..

    barang bukan terlalu murah pon.. Selalunya, masa PC fair, barang kat lowyat pon akan murah, senang kata hampir sama harga la dengan PC fair.. orang pon xcrowded gle..

    bak kata adyri, kalau rosak pon barang yang dibeli tu, kita tau nak pg kemana.. kalau beli kat PC fair? susah skit la..

    Tapi, dapat barang free mmg bnyk.. hehe.. awex, ermmm.. seksi gak la.. haha.. dan aku juga suka pergi book fair.. haha..

  6. hehe..rilek2 bro. bs….biasalah org tersilap…
    btul kata avatar..banyak promosi games..saya pergi sana pon tujuannya nak jalan2…dpt banyak free online games,tp saya x minat..nanti game2 tue saya nak sedekah dkt adik sbb dia nie hantu games

  7. jgn pergi…nnt kene h1n1..
    ramai2 org nnt terserebak virus..bahye2

Tinggalkan Jawapan

