beraya tanpa yang tersayang

kubur1

Bila tiba hari raya
Semua insan bergembira
Tetapi bagiku hanya kesedihan
Yang menyelubungi hidup………

Mengalir air mata tatkala lagu ini diamainkan…

sudah  genap dua tahun atuk pergi meninggalkanku…

kepergiannya  tanpa diduga tatkala diriku masih belum bersedia menghadapi kematiannya…

kini,tiada sudah kasih sayang darinya…

tiada lagi extra duit raya darinya…

tiada lagi baju baru darinya..

tiada lagi kucupan mesra tatkala aidilfitri tiba…

tiada lagi…segalanya

ku berdoa,

semoga Allah yang esa mencucuri rohnya…

semoga rohnya berada dikalangan yang terpilih…

atukku,

Selamat Hari Raya….

p/s: nak wat entri sedih sikit…jom kongsi pengalaman beraya tanpa orang yang tersayang..

Posted on September 10, 2009, in Pelbagai. Bookmark the permalink. 8 Komen.

  1. Series… Mmg sedih entri ni… Teringat jugak kat kg.. Dh dua tahun gak braya di KL..

  2. sedih ble akak baca entri zahra..tiba2 teringat kat nenek akak yg dah lama tinggalkan akak..rasa sedih sgt sbb masa hayat dia ada,akak xpenah nak rapat ngan dia..akak xpenah dgr cakap dia…sedihnya..menitik air mata ble tringat dia T_T

  3. Saya tak tahu macam mana rasanya sebab tahun ni, baru pertama kali Ayah tiada di sisi. Mungkin lepas raya, baru boleh saya cakap sedihnya mcm mana.

    Tapi, sekarang pun dah takde mood raya.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: