Tag Pecah Rahsia

Kepada kak nurnana yang baik hati mengtag aku, aku ucapkan trimas! hehe.. kak nana siap infrom kat facebook, aduhai.. jadi wajiblah aku membuatnya bagi kepuasan kak nana (kang dia tak nak tag lagi, baru tau.. hehe)

———-xoxo———–

1. Apakah yang anda lakukan 30 minit yang lalu?

-Baring2.. hari ni tak ada mood..

———-xoxo———–

2. 2 jam yang lalu?

-Tunggu berbuka puasa..

———-xoxo———–

3. Minggu lepas?

-Pergi sekolah, balik tidor, bangun berbuka, malam tidor.. yes!

———-xoxo———–

4. Tiga lagu yang anda boleh dengar berulang kali?

a. lagu Negaraku

b. lagu Raya

c. lagu selamat hari jadi

———-xoxo———–

5. 3 binatang yang anda tidak suka?

a. Mak Menti

b. Cik Li

c. Kucheng

———-xoxo———–

6. 5 fakta tentang anda?

a. Saya lelaki yang straight.

b. Saya muda setahun dari kawan2 saya di sekolah.

c. Saya ni kureng sosial, kureng berjalan2.

d. Saya ni tak suka call2.

e. Saya tak suka orang kacau saya time saya ngantok.

———-xoxo———–

7. Tahun depan mungkin anda…?

Kerja sebagai cikgu (aaaah…)

———-xoxo———–

8. Saya tak reti sangat?

Pergi shopping.. Dan tak reti jalan selain area selayang dan cheras.

———-xoxo———–

9. Saya pandai..?

Buat2 kesian. hahahaha..

———-xoxo———–

10. Kawan saya…

Macam2 perangai ada.. yang kaki game, kaki kereta, kaki blog, kaki jalan, kaki shopping, kaki curi, kaki tipu, kaki gebang.. complete set!

———-xoxo———–

11. Saya ada…

a. 1/2 Myvi Kelabu (sbb bapak saya bayar 1/2, saya bayar 1/2)

b. 2 HP (Samsung dan Norkiah)

c. satu moto (EX5 1999, moto dulu kene curik..)

———-xoxo———–

12. Saya seorang yang sangat ganas..

Yup, i admit i panas baran skit..

———-xoxo———–

13. Adik saya..

Ada yang tinggi, ada yang besar, ada yang pandai dari saya.. isk3..

———-xoxo———–

14. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 3)

a. HP saya (sbb tu saya tak tukar2 hp sangat)

b. duit (sbb tu nak banyak2) haha..

c. tidur (yup.. best betul tidur kalau sejuk2 dan gelap2..)

———-xoxo———–

15. Bilakah kali pertama bercinta?

first admire -> darjah 3

cinta tak jadi -> darjah 6

cinta sekejap -> form 3

cinta lama skit -> lepas SPM (aku habis SPM masa 16 tahun taw)

cinta betul2 lama -> 18 tahun

———-xoxo———–

16. Perkara yang orang tak percaya tentang anda..?

Terlalu kacak dan hensem.. (hah, kan orang tak percaya)

———-xoxo———–

17. Saya rindu..?

Jadi budak2.. lagi best jadi baby.. Nak sangat jadi baby balik!

———-xoxo———–

18. Saya tak sabar..?

Nak habis belajar, nak kawin, nak beli kereta, nak beli rumah, nak jadi kaya, nak dapat pangkat Dato’.. huhu..

———-xoxo———–

19. 5 laman yang anda selalu layari..?

a. Facebook

b. of-course, Biliksebelah

c. youtube (best tgk top gear) haha..

d. blog kawan2 (samada dot wordpress, blogspot, atau aeropama)

e. BOTD (Sumber membaca updated entri di wordpress)

———-xoxo———–

20. Anda mahu tag?

a. Avatar Aang BS (haha.. nak tau gak rahsia ko bro)

b. Zahra BS (pecahkan rahsia anda zahra.. hehe)

c. Ixora Riana

d. Olin Safura

e. Zuriaf

f. En_Me

g. Saladin

h. Q

———-xoxo———–

Posted on September 15, 2009, in Merapu Post, Pengarang, Tag. Bookmark the permalink. 25 Komen.

  1. oh, bagus la kau ni.lain kali boleh tag lagi.

  2. weh, BOTD tu, setahun tak sekali baru ada peluang blog aku nak naik kat situ. blog politik je banyak.

  3. oh ye ke? tapi setiap kali aku tengok, tak penah nye ada. kalau ada tu mcm magik la.

  4. alamak kena tag, siuutt~

    haha..

  5. 1. Apakah yang anda lakukan 30 minit yang lalu?

    -makan,makan dan makan

    2. 2 jam yang lalu?

    -Tgh berbuka puasa(makan lagi)

    3. Minggu lepas?

    – pergi kuliah,makan,makan,tidur,pergi SOGO,pergi Jalan TAR,pergi bazar,plg best pergi HUKM..haha

    4. Tiga lagu yang anda boleh dengar berulang kali?

    a. Lagu Raya

    b. Lagu English yang dah berkurun lama(evergreen)

    c. Lagu Nasyid(bln Ramadhan…insaf skit)

    5. 3 binatang yang anda tidak suka?

    a. Cak2

    b. Cik Hiss(ular)

    c. Tuan Puteri(nenek saya panggil tikus nie tuan puteri)

    6. 5 fakta tentang anda?

    a. ska makan

    b. ska iron baju satu almari,x ska lipat baju

    c. ska nyanyi

    d. ska chatting

    e. ska tidur

    7. Tahun depan mungkin anda…?

    Dah 19 tahun..hehe..muda lagi..

    8. Saya tak reti sangat?

    nak ckp “saya benci awak”

    9. Saya pandai..?

    makan..haha..tp x gemuk2 pon

    10. Kawan saya…

    sgt baik,blom ada yg buat jahat kat saya,Alhamdulillah setakat nie ok…

    11. Saya ada…

    a. laptop..beli gne gaji bekerja di tadika mak sendiri

    b. henfon versi china..beli sbb bley tgk tv

    c. kucing yg sudah 8 bulan dibela,tp still x der nama

    12. Saya seorang yang sangat ganas..

    bla adik saya bersilat dgn sya(gaduh laa)

    13. Adik saya..

    suma panggil saya kakak..dlm family,saya sorang jer ada gelaran,adik2 yg lain panggil ikut nama jer..haha..betapa spesialnya saya

    14. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 3)

    a. bilik sebelah,myspace dan sebagainya

    b. makan

    c.tidur

    15. Bilakah kali pertama bercinta?

    cinta monyet=darjah 6

    cinta bertepuk sebelah tangan=darjah 6

    cinta yg x berapa nak dikatakan cinta=form 4

    lps tue… x der dah cinta

    16. Perkara yang orang tak percaya tentang anda..?

    saya gemuk…

    17. Saya rindu..?

    atuk saya,kan best kalau dpt peluk atuk sekali lagi..

    18. Saya tak sabar..?

    nak dpt cucu..haha..lambatnya

    19. 5 laman yang anda selalu layari..?

    a. Facebook

    b. Biliksebelah

    c. myspace

    d. blog

    e. 4 shared(download2 lagu)

    urm x tau daa nak tagged sapa..

  6. haa.. cantik gak tag ni. tp kalo sempat buat mggu ni, saya buat. tak sempat,postpone lps raya la ek. skang ni sejak2 keje.. asyik nk tido awal je. dah tak ‘selera’ nk update blog.

  7. wo hooo…Q kena gak. ok bos!!

  8. aiseh…aku pun ade gak ke…? wahahaha

  9. @ zahra : adik ada fb ker?..hehe..add akak ye🙂

  10. hehe..rean da add mr. bs la..ish3..ni mesti approve xtgk sape ni..bukan setakat mr. bs….mrs. bs pun rean da add..hehehe🙂

  11. hehehe..nama rean ye..noor raihan..mr. bs da approve hr 2😛

  1. Pingback: Tag#2 « QaryA ciptA

Tinggalkan Jawapan

