Jamal Abdillah,seniman terulung…

jamalrajapopapa khabar semua…best beraya?berapa banyak pulak duit raya yang anda dapat..hehe,walaupon saya dah besar,tp still dpt duit raya lagi…

oleh kerana saya sedar diri nie dah besar,jadi x der laa aktiviti mengutip duit raya dari rumah ke rumah..maka,hari raya saya diisi dgn aktiviti menonton siaran di kaca television yang banyak menyiarkan program2 menarik sepanjang lebaran ini..tidak ketinggalan,saya sempat menyaksikan konsert Jamal Abdillah,kembara seniman.Walaupon x menyaksikan konsert tue secara live,namun dpt tgk di tv pon jadi ler…

apa yang ingin saya katakan disini,Jamal Abdillah merupakan seorang seniman yang begitu hebat..dengan kejantanan suara beliau,memang tiada siapa pon yang boleh menandingi..walaupon terlibat dengan dadah,namun nama beliau masih lagi utuh di hati peminat..saya sendiri mengakui bahawa saya merupakan salah seorang peminat beliau.. lagu2 seperti azura,kekasih awal dan dan lain2 mmg  sgt hebat…terima kasih Jamal kerana menjadi seorang penghibur yang berjaya…

psstt…..saya suka sangat lagu kehebatan cinta nyanyian Francisca Peter dgn Jamal Abdillah

Posted on September 23, 2009, in Semasa. Bookmark the permalink. 8 Komen.

  1. biarpun ombaaaaaaaaaakk… menghempas pantaiiii… selamat hari raya! hehe.. berapa dapat duit raya zahra?

  2. ader la skit..dlm RM200..itu bru beraya dalam rumah jer…kalau dulu masa kecik2 bley dpt dlm RM500…MR BS dpt duit raya?

  3. dapat singgit jer.. isk3.. (kisah benar) xpernah seumur hidup dapat sampai RM200.. inikan RM500..

  4. siannya MR BS…nie mesti kes waktu raya mengadap dpn tv kan..

  5. wah…byknya zahra dpt duit raya..nak mintak sikit..hehehe😛

  6. dahsyat..main ratus2 je zahra dpt..susah jugak nak capai 200 2 walaupun masa kecik2 dl..🙂

    • rean: kalau zahra bagi rean, Mr.BS pon nak mintak gak ah.. hehe..

      avataraang: tau tak pe.. kita ni orang kampung.. orang kampung kita mana nak bagi RM10, RM50… RM1 pon dh kira bnyk.. takkan nk pergi 200 rumah sbb nak dapat RM200 kan?

  7. hehehe…zahra…belanja la kami semua ye…hehe🙂

Tinggalkan Jawapan

