avataraang kena tag oleh En. Bilik Sebelah

Firstly, thanks bro becuase giving me oppurtunity to answer this tag ^_^ Best juga sekali2 (jangan selalu2 la) jawab bendaalah tag ni. Tak nak cite panjangnak terus jawab je soalan-soalan terjah ni. Layan………^_^

1. Apakah yang anda lakukan 30 minit yang lalu?

Berenang atas katil

2. 2 jam yang lalu?

Tulis entri baru kat biliksebalah.wp + on9 setelah sekian lama xdapat on9 + tapi semua tu tergendala sebab tiba2 ^aVatAr^@ my PC shutdown sebab letrik putus

3. Minggu lepas?

Bercuti kat rumah + jumpe orang tersayang + jumpe kawan2 + balik kampung + beraya rumah sedara-mara, sahabt- handai + bersiar-siar

4. Tiga lagu yang anda boleh dengar berulang kali?

Sikitnya nak pilih, aku suka dengar semua lagu = cleopatra stratan-Zunea zunea, Sg Wannabe-lalala,Pesawat-Excuse Me

5. 3 binatang yang anda tidak suka?

Aku ingat bintang tadi, binatang rupenye = anjing + babi

6. 5 fakta tentang anda?

Aku seorang lelaki + tak berapa suka bersukan +  suka berjalan + tak berapa senang berkawan + suka mencari ketenangan.

7. Tahun depan mungkin anda…?

Belajar lagi

8. Saya tak reti sangat?

Mencari kawan baru..interpersonal tak berapa kuat..

9. Saya pandai..?

Menghasut kawan-kawan..hehehehehehe

10. Kawan saya…

ade yang jauh+dekat, besar+kecik, tinggi+rendah, baik+tak berapa baik, laki-pompuan@pendek kata pelbagai sebenarnye.

11. Saya ada…

Sebuah PC tercinta@^aVatAr^ + 2 buah Hp (nokia 1100+SE k810i) [belum banyak harta sebab belum kerja]

12. Saya seorang yang sangat ganas..

Bile berminat pada benda@aktiviti yang dilakukan..contoh: ganas bermain game..

13. Adik saya..

Semua lelaki dan masih bersekolah

14. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 3)

My PC@^aVatAr^ + subjek matematik + kehidupan saya

15. Bilakah kali pertama bercinta?

Kali pertama mengaku cinta = darjah 2 + bercinta sekejap = darjah 6+tingkatan 1+tingkatan 3 + bercinta lama = lepas SPM samapi sekarang.

16. Perkara yang orang tak percaya tentang anda..?

Aku ni pendiam

17. Saya rindu..?

Masa lalu..semasa bersekolah dengan kawan-kawan..

18. Saya tak sabar..?

Kalau orang tak tepati masa.

19. 5 laman yang anda selalu layari..?

biliksebelah.wp + Facebook + Rapidshare + Megaupload + Animea.net

20. Anda mahu tag?

SOALAN NI TERBATAL DENGAN SENDIRINYE..HEHEHEHEHEHE

Letih juga nak jawab 20-1 soalan ni..pening kepala..diharap anda semua berpuas hati dengan jawapan yang aku berikan..kalau xpuas hati tulis la kat ruangan komen ye.. ^_^

***sekian***

About avataraang

happy go lucky person baru je nak menjinak2kan diri dlm bidang blog memblog

Posted on September 28, 2009, in Pengarang. Bookmark the permalink. 16 Komen.

  1. oh..byk pengalaman bercinta ye..ble ditanya xmengaku…hehe

  2. avatarang pendiam..bila jalan muka serius jer..nak tegur pon takut..hehe

  3. mr. bs..avatar nak rahsia lg..marah dia bg pihak rean…sadisla mcm ni..kecewa sbb byk sgt avatar rahsia..rean xda rahsia pun..😦

    @zahra : avatar mmg cam 2..klu org dia xkenal..susah betul nak bukak mulut…

  4. ceewah..kak rean memahami perangai bro avatar…bgus2

  5. avatar aang: tak mesra alam? aduhai.. nasib baik bukan 2 alam.. hehe..

    rean: tak pe rean, rean cite rahsia rean kat mr.bs.. haha.. kasi dia jeles..

    zahra: hehe.. mcm tu la perempuan idaman lelaki.. hehe.. idaman avataraang.. hehe..

  6. mr.bs : hehehe..nak cite ape ye kat mr. bs..nnt takut bukan avatar yg jeles..tp
    mrs. bs yg jeles..hehe😛

    zahra : ala dik..da nak dekat 4thn..tpula klu xpaham perangai dia lg..hehehe..

  7. perghhh…20 soalan yg mengancam mampu dijawab…hehehe

Tinggalkan Jawapan

