keHILANGan

Assalamualaikum dan Salam sejahtera kepada semua pengunjung biliksebelah.wp amnya dan kepada bro Bilik Sebelah dan sis Zahra. Pertamanya aku nak memanjatkan kesyukuran keran setelah sekian lama aku ‘berjaya’ juga menulis entri baru dalam blog ni. Keduanya aku mengambil kesempatan ni memohon ampun dan maaf sepanjang aku menjadi penulis di blog ni, mana tau kalau-kalau ada hasil penulisan aku tu menyebabkan orang terasa hati. Aku ni manusia biasa tidak maksum, dan tidak terlepas melakukan kesalahan ^_^ Ingin juga aku ucapkan kepada semua muslimin dan muslimat yang menyambut Hari Raya Aidilfitri dengan ucapan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI dan jangan lupa puasa enam walaupun kita dalam suasana kegembiraan berhari raya ^_^

Dalam kesempatan ni juga aku nak memohon maaf kepada dua lagi admin bilksebelah.wp kerana aku dah lama menghilang dari blog ni. Tidak terlintas dalam hati aku nak meninggalkan ‘bilik’ yang cantik lagi harmoni ni namun apakan daya disebabkan masalah teknikal menyebabkan aku tidak berjaya berada-di-atas-talianonline. Kalau dapat pun untuk beberapa ketika dan hanya berkesmpatan untuk tulis sepatah dua kome je. Tambahan pula minggu sebelum nak cuti raya, aku cukup sibuk menyiapkan tugasan-tugasan untuk dihantar sebelum pulang berhari raya. Sampaikan aku terlepas nak menunaikan solat sunat terawih dalam minggu terakhir tu. Kompem-kompem aku terlepas la malam Lailatulqadar ^_^

Esok aku nak tinggalkan lagi blog ni buat 3-4 hari kerana mengikut perkhemahan pula. Aku minta maaf kerana rela atau tidak aku mesti juga tinggalkan blog yang tercinta ni. Aku cuma berharap setelah kepulangan aku daripada perkhemahan nanti, maxis berukbroadband akan lebih stabil untuk aku berada-di-atas-talain untuk membolehkan aku menulis entir baru dan membalas komen-komen anda semua.

***sekian***

p/s: dapat tulis pun entri yang bukan-bukan. masih geram pada maxis berukband ni ^_^

About avataraang

happy go lucky person baru je nak menjinak2kan diri dlm bidang blog memblog

Posted on September 28, 2009, in Pengarang, Semasa. Bookmark the permalink. 19 Komen.

  1. avatar akhirnya kembali..hehe..tp da nak tinggalkan bs lg..sob2😦

  2. maxis pon nak raya.. beruk pon nak raya.. band pon nak raya… pergi la camping.. carikan awex cun satu ek!

  3. mr. bs ape ni..nnti mrs. bs tau dia majuk baru padan mke mr. bs..hehe😛
    avatar jgn gegatal kat sana tau..cian rean kena tinggal😦

  4. hehe..ok2..rean caye avatar🙂

  5. sweet couple la kak rean ngan bro avatar..saya yg tgh baca dialog anda berdua tersengih sendiri

  6. Hahahahahahahahaha… dh jadi mcm tempat cari jodoh pulak.. haha..

  7. aduh..malu plak rean,zahra n mr. bs baca dialog di atas..hehe..
    zahra sampai tersengih ye bc..malunya akak..hehe..

Tinggalkan Jawapan

