Anda semua dijemput…

Jemput apa ek? hehe..sbnarnya persatuan saya diminta utk uruskan promosi untuk Malam kebudayaan di ipgm kami,so saya wat promosi dlm blog nie yer(maaf ahli bilik sebelah sekalian sbb wat promosi kat sini)…
sesiapa yg bergelar warga ipgm kampus pendidikan teknik, meh laa ramai2 turun menyaksikan malam kebudayaan tersebut

apa yg akan anda dpt?

1.hiburan
2.surprise..salah seorang ahli bilik sebelah akan menjadi pengacara majlis tersebut

3.urm.x tau nak tambah apa lg

kalau nak tahu kehebatan majlis tersebut,ramai2 ler dtg…urm mr.bs pon kalu sempat dtg yer…avataraang tntu ley dtg nyer kan..hehe

p/s: dtg jgn x dtg..

Posted on Oktober 23, 2009, in Pelbagai. Bookmark the permalink. 11 Komen.

  1. nak wat promosi masukkan la sikit poster ke..baru menarik minat org nak dtg..hehehe..bile event ni pun xtau..hehehehe

  2. ala dik oi..28hb avatar xde..die g cameron highland ade B.I.G kat sne..sori ye xdpt tgk salah seorg ahli biliksebelah jadi mc..hehehehe..

  3. kalu gitu,sokong dri belakang yer..haha

  4. wah…adik akak nak jd mc la…gudluck tau…jgn gigil tau ckp kat depan..hehehe🙂

  5. ye la dik..avatar skg dr belakang je..hehehehe..

  6. korang 3-3 cikgu ke?

    oh, kerjaya paling dicemburui. huhu.

  7. Nasib baik tahun lepas aku dah pergi, tak la kempunan sangat, hahaha

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: