DEMAM……worldcup vs durian

Agak lama  zahra x post kat bilik sebelah nie. Alasan?  hurm x payah la nak bgtau…Okey,seperti yang korang sedia maklum, tahun ini merupakan tahun berlangsungnya piala dunia.Hurm,pasukan mana yang korang suka? pemain? Sebenarnya tahun ini merupakan  tahun pertama zahra mengikuti perkembangan worldcup nie…urm sbbnya? sekali lagi biarlah menjadi rahsia. Bagi zahra, Lionel Messi adalah pemain pilihan dan begitu juga dengan Argentina pasukan yang dianggotainya.Sepanjang mengikuti perlawanan yang disertai oleh Argentina,mmang tidak dinafikan bahawa messi hebat walaupun setakat ini belum menjaringkan gol. Penilaian Zahra bukanlah pada jumlah jaringan gol yang berjaya dijarngkan tetapi terhadap skill yang ada pada seseorang player tue.Kalu korang pulak x tahulah macam mana.

Sepanjang perlawnan piala dunia, durian-durian di dusun juga tak sabar-sabar membuahkan hasilnya…maka,sambil tngok worldcup jangan lupa makan durian.Pasti best punya. Tp jangan makan banyak sangat,nanti demam pulak.

Posted on Jun 18, 2010, in Pelbagai. Bookmark the permalink. 4 Komen.

  1. da lama sgt akak xtinggalkan komen kat sini..wah..adik zahra minat argentina yek..akak plak minat england..tp team lain pun akak layan jgk..tgk mud la..hehe..eh..ngah musim durian yek skang..xperasan plak =)

  2. Rean: ramai sokong argentina.. xtaw pasal ape.. tp sy x.. haha..

    zahra: xdapat makan durian yang sebenar lg.. jumpa tepi jalan, tapi tak berenti nak beli.. hehe.. stakat ni dapat mkn pulut durian je.. sakit tekak terus, sbb manis sgt..

  3. hehehe…ye ke mr. bs..tu la..pasukan yg rean paling x sokong argentina ngn brazil..xtau la pasai pa…hahahaha =P

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: