Tag..oo..tag

Selamat bertemu kembali kepada semua blogger-blogger..aku sebagai second owner blog ni yang dah lame bercuti ingin mengucapkan selamat tahun baru masihi & hijrah kepada semua blogger dan pengunjung biliksebelah.wp..setelah sekian lama aku bercuti hari ni tanggal 19 Januari 2008 aku menulis semula untuk blog ni.. ^_^ sebenarnye aku sendiri tak tau apa nak tulis tapi hasil ‘desakan’@suruhan mr. bilik sebelah aku kena jugak menulis.. ^_^ disebabkan aku tak tau nak tulis apa..aku bercadang untuk menjawab ‘tag’ yang telah diberikan@dikenakan kepada aku oleh en saladin convoy..aku harap ape yang aku jawab ni boleh diterima semua ^_^

——————————————————

Azam tahun 2008/ 1429.

Aku mintak maaf sangat-sangat kepada semua..seumur hidup aku dari aku kecik sampai sekarang ni aku tak de pun azam baru..hehehe..sebabnya aku tak memikirkan masa depan jadi aku tak suka berazam..

Kenangan pahit 2007.

Hmm..apa ye kenaga pahit aku..rasanya tak de la..sebabnya aku ni happy go lucky person..tak brape nak ingat la kenangan-kenangan pahit ni..hehehe..nak kata accident aku rasa aku tak pernah accident..alhamdulillah ^_^ bukan setakat kenangan pahit 2007 je..kenangan pahit aku dari kecik pun aku tak ingat..hehehehe..

Pengajaran dari tahun 2007.

Pengajaran dari 2007 yang aku ingat..aku kena kuat lagi belajar dan satu lagi lebih kurang mr. bilik sebelah, jangan sesekali pegang rokok..nanti tak pasal-pasal ada ‘orang’ yang merajuk… ^_^

Pencapaian paling bermakna pada 2007.

Pencapaian paling bermakna 2007..kebanyakan pencapaian terhadap pelajaran la..aku lulus agak cemerlang dalam peperiksaan Muet..aku berjaya menjejakan kaki dalam bidang mem’blog’ ni..aku berjay menjadi rakan kongsi mr. bilik sebelah..dan yang terakhir aku berjaya meneruskan pelajaran aku dalam bidang yang aku ceburi sekrang ni..dah masuk program ijazah.. ^_^

Kalau ada pose menarik sila paparkan di sini.

Β Ni die pose menarik aku..jeng..jeng..jeng

avatar pose
ni gambar untuk nick name aku je..hehehehe

aku pose
ni baru gambar aku yang betul dari pandangan sisi.. ^_^

Sebaran virus kepada 8 sahabat bertuah.

Aduhai..bab ni yang paling susah nak aku buat..tapi aku dah mendengar nasihat seorang pakar, aku rasa ni la orang yang bertuah..

tiada sesiapa yang akan aku tag kerana aku rasa semua kawan se’blogger’ aku dah kena tag..kesian nak tag diorang dua,tiga kali..hehehehehe..lagi pun entri ni dah entri yang kedua dalam blog ni jadi aku dah bagi dua dengan mr. bilik sebelah untuk meng’tag’ orang2 yang mr. bilik sebelah dah tag..hehehehe..

About avataraang

happy go lucky person baru je nak menjinak2kan diri dlm bidang blog memblog

Posted on Januari 19, 2008, in Pengarang. Bookmark the permalink. 10 Komen.

  1. Brape result MUET ko bro? Mcm Gempak giler je.. Huhu…

  2. @Mr. Bilik Sebelah: ade la skit2 band 4.. πŸ˜‰

  3. Hehe..ske baca ‘Pengajaran dari tahun 2007’…rean doakan semoga berjaya..n lagi satu..semoga kejayaan yg diperolehi pada tahun 2007 berkekalan πŸ™‚

  4. @rean: suka ye..bagus la..hehehehe πŸ˜‰

  5. pergh! band 4?? tahniah..tahniah.. πŸ˜€

  6. jangan sesekali pegang rokok..nanti tak pasal-pasal ada β€˜orang’ yang merajuk… – sape eh heheh wahaha

  7. Oh, ini rupanya “Avatar” awak. Hehe.

  8. Wah, ni ada beberapa ucapan:
    – Tahniah untuk keputusan MUET.
    – Cayalah untuk posing si Aang yang bergaya!
    – Syabas kerana belum mula merokok.
    – Selamat berjaya untuk pelajaran.
    – Selamat menahan diri daripada merokok, heheh… :mrgreen:

  9. @ixora: thankz..xde la bagus sgt..band 4 pun pas2 je πŸ˜‰

    @syia: ade la sesape yg merajuk..hehehe πŸ˜‰

    @NikShikin: a’ah..itu la avatar aku..avatar: the last airbender πŸ˜€

    @Saladin Convoy: thankz bro..ucapan2 yang memberangsangkan πŸ˜‰

Tinggalkan komen